حمله موشکی سپاه، نظام محاسباتی تروریست ها و حامیانشان را برهم زد

کارشناس مسائل منطقه گفت: حمله موشکی سپاه نشان داد که نظام اسلامی این اراده را دارد که هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه کند و لذا طبیعی است که نظام محاسباتی تروریست ها و حامیان غربی و عربی شان را دچار تغییر و تحول کند.

عباس حاجی نجار کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در سوریه و تاثیرات این حمله در منطقه اظهار داشت: این اقدام سپاه متاثر از حمله تروریستی بود که به رژه نیروهای مسلح در اهواز صورت گرفت؛ این حمله تروریستی در بستر یک عملیات طراحی شده برای سلب امنیت اجتماعی در داخل ایران بود.

وی افزود: مهم ترین هدف اقدام تروریستی اهواز، به چالش کشیدن یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی یعنی امنیت بود که این امنیت در مقایسه با سایر کشورهای منطقه در سطح بسیار فوق العاده و بالایی قرار دارد.

حاجی نجار ادامه داد: حمله موشکی سپاه پیام روشنی در راستای آمادگی بالای ایران در برابر هر نوع اقدامی که امنیت کشور را به خطر بیندازد بود؛ طبیعتا با توجه به اقدامات اخیر گروه های تروریستی در مرزهای غربی و جنوب شرقی کشور، باید در افزایش توان دفاعی کشور اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

کارشناس مسائل منطقه با بیان این که شکل گیری این گروه های تروریستی متاثر از حمایت های مالی کشورهای متحجر منطقه است، گفت: حمله موشکی سپاه نشان داد که نظام اسلامی این اراده را دارد که هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه کند و لذا طبیعی است که نظام محاسباتی تروریست ها و حامیان غربی و عربی شان را دچار تغییر و تحول کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که در سال های اخیر به کشورهایی که حامی تروریسم در منطقه هستند هشدار داده ایم ، حق خودمان می دانیم که امنیت کشورمان در اولویت قرار دهیم و به منافع ملی مان توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 972337

وب گردی

وب گردی