بازیگر درجه یک دستمزد 100 هزاردلاری می خواهد/ برخی برای پول‌شویی وارد سینما شده اند

تهیه کننده فیلم سینمایی «دشمن زن» گفت: برخی بازیگران درجه یک سینما با طلب دستمزد هنگفت وضعیت بدی به وجود آوردند.

حسین فرحبخش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، درخصوص گران شدن دستمزد بازیگران گفت: شرایط فیلم‌سازی در بخش خصوصی بسیار سخت بوده و شرکت پویا فیلم، به سختی برای ساخت فیلمی سرمایه گذاری می کند.

وی افزود: برخی بازیگران درجه یک سینما با طلب دستمزد هنگفت وضعیت بدی به وجود آوردند و برای ساخت فیلم باید دست به ریسک زد. عده ای در بخش دولتی فیلم‌سازی می کنند و سرمایه گذار دارند؛ اما ما حمایت کننده نداریم.

فرحبخش اظهار داشت: بازیگر درجه یک سینما اگر دستمزدش 100 هزار دلار بوده، الان هم می خواهد همان پول را دریافت کند و کاری به گرانی ارز ندارد. این نفرات از شرایط موجود سوء استفاده می کنند و می خواهند پول بلیت مسافرت خارج از کشورشان را هم از ما بگیرند.

تهیه کننده سینما خاطرنشان کرد: همه می دانیم که برخی برای پولشویی وارد سینما می شوند و فیلمسازی می کنند؛ اما نظارت روی این افراد نیست و همین موضوع به بدنه پیکر سینما خدشه وارد کرده است.

وی عنوان کرد: یکپارچگی در میان تهیه کنندگان وجود ندارد و 40 سال است که در سینما فعالیت می کنم. امیدوارم با تلاش های حیدریان صنف تهیه کنندگان به حالت اولیه بازگردد و تشکیل شود تا دست افراد سودجو کوتاه شود.

فرحبخش در پایان تصریح کرد: با توجه به هجوه ای که در سینما وجود دارد وزارت ارشاد اسلامی دایره ممیزی را تنگ تر کرده است. البته خود مسئولان نقشی در این موضوع ندارند و فشارهایی که از بیرون وارد می شود باعث می شود ممیزی ها افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972338

وب گردی

وب گردی