الخلیفی: پرسپولیس فراتر از انتظار بود

پیشکسوت فوتبال قطر از سرمربی تیم فوتبال السد به خاطر شکست مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ماجد الخلیفی در مصاحبه با شبکه ورزشی الکاس قطر درباره بازی رفت سه‌شنبه گذشته تیم‌های السد و پرسپولیس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس پایان یافت، اظهار داشت: مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی السد به خوبی حریف ایرانی‌اش (پرسپولیس) را ارزیابی نکرد و این مساله در تصویری که از بازی شاگردانش دیدیم نمایان بود.

بازیکن پیشین فوتبال قطر و سردبیر روزنامه استاد الدوحه افزود: فریرا بازیخوانی خوبی از پرسپولیس نداشت و تیم ایرانی فراتر از انتظارها و قدرتمندتر بازی کرد. پرسپولیس توانست در سخت‌ترین لحظه ممکن گل پیروزی‌بخش را برباید. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و حریف آسانی نیست. از پرتاب‌های بلند دروازه‌بان خود استفاده کرد. بازیکنی که توانست مانع گلزنی بازیکنان السد شود.

ماجد الخلیفی در ادامه تمجیدهایش از تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی خوبی برابر السد انجام داد و تیمی منضبط با توانمندی‌های فردی بازیکنانی است که روحیه مبارز و پرتلاشی را به نمایش گذاشتند. در این زمان تیم السد هرگز نتوانست خود را به صورت کامل نشان داد و تعویض‌ها هم دیر و اشتباه انجام شدند. ارسال توپ‌های بلند امکان خلق فرصت السد را گرفتند و باعث شکست السد و از دست‌رفتن زمان بازی شدند. اتفاقی که باعث شد تا حریف برای رسیدن به گل اعتماد به نفس پیدا کند.

وی درباره گل مردود اعلام شده تیم السد قطر در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این گل صحیح نبود زیرا توپ در دستان دروازه‌بان پرسپولیس قرار داشت. چنین اتفاق مشابهی سال 2002 در بازی تیم‌های ملی بحرین و ترینیداد و توباگو رخ داد. تیم بحرینی و کادر داوری این گل را مردود دانستند و بازی به جنجال کشیده شد.

بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و السد قطر ساعت 18:30 دقیقه اول آبان ماه سال جاری در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می‌شود. برنده این نبرد فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972447

وب گردی

وب گردی