هر دستگاه یک مسئول برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع خواهد داشت

وزیر کشور گفت: در جلسه امروز ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصویب شد که هر دستگاهی یک مسئول برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، در حاشیه اولین جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اولین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی که در جلسه سران قوا شکل‌گیری آن تصویب شده بود، تشکیل شد.

وی ادامه داد: این ستاد در جهت اطمینان و هماهنگی در امور اطلاع‌رسانی و مدیریت عرصه خبر و تبلیغات با کمک دستگاههای ١٩ گانه عضو ستاد فعالیت خواهد کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد، سیاست های ستاد مشخص و کارگروه های مختلف تشکیل شود تا با اطلاع‌رسانی به موقع، دقیق و درست، ارتباط منطقی و مطلوبی با مردم ایجاد شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: خلاءهای موجود در حوزه های اقتصادی باید توسط خود دستگاهها پوشانده شود تا انحرافاتی که در عرضه خبر و اطلاع‌رسانی توسط رسانه های خارجی ایجاد می‌شود، پوشش داده شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تنوع اطلاع‌رسانی در دستگاه های مختلف مردم را در تصمیم‌گیری دچار مشکل می کند، تصریح کرد: امیدواریم با انگیزه و نیت خیر اعضای ستاد، خلاءهای موجود پر شود.

وی بیان کرد: ظرفیت های عظیمی در حوزه خبررسانی چون صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، بیش از ١٠٠٠ تریبون ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روابط عمومی ها وجود دارد که همگی باید در این عرصه کمک کنند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: اولین موضوع، سیاستگذاری است که باید توام با صحت و سرعت باشد و انتظار ما نیز از همه رسانه ها کمک در شرایط جنگ اقتصادی و رسانه ای است.

رحمانی فضلی رسانه ها را فرماندهان جنگ رسانه ای برشمرد و خاطرنشان کرد: من ١٠ سال در مدیریت رسانه حضور داشته ام و با ظرفیت رسانه ها بویژه ظرفیت انسانی باانگیزه و دارای علم آنها آشنا هستم.

هر دستگاه یک مسئول برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع خواهد داشت

وی عنوان کرد: هر دستگاهی خودش باید متولی موضوعات مربوط به خودش باشد و قرار نیست در این ستاد، در کار دستگاه ها دخالت کنیم یا سخنگوی آنها باشیم. ما با سیاستگذاری و هماهنگی میان دستگاه ها وحدت رویه ایجاد خواهیم کرد.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه در جلسه امروز تصویب شد هر دستگاهی یک مسئول برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع داشته باشد، تاکید کرد: جلسات ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و کارگروههای رصد و پایش، عملیات روانی و اقتصادی کلیه تحولات مربوطه را رصد خواهند کرد.

کد خبر: 972458

وب گردی

وب گردی