پیروزی‌های متوالی مقاومت پروژه "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشت

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به پیروزی‌های متوالی محور مقاومت که پروژه "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشته و شرایط منطقه را تغییر داده، گفت: مقاومت به نیرویی تبدیل شده که قدرت‌های مستکبر جهانی را دچار وحشت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در مراسم "گرامی‌داشت پیروزی‌های محور مقاومت" در بیروت پایتخت لبنان، بر وفاداری به اصول جهاد و مقاومت تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با اشاره به پیروزی‌های متوالی محور مقاومت که پروژه "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشته و شرایط منطقه را تغییر داده است، افزود: مقاومت به نیرویی تبدیل شده که قدرت‌های مستکبر جهانی را دچار وحشت کرده است و ما تا وقتی شرارت‌ها ادامه یابد، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی گروه‌های مقاومت عراقی را قدرتی مؤثر در معادلات منطقه توصیف کرد که پیروزی‌های بزرگی را در برابر اشغالگران آمریکایی و تروریست‌ها رقم زده‌اند.

مقام عالی‌رتبه الحشد الشعبی در ادامه، مقابله همه‌جانبه با کلیه نیروهای اشغالگر اعم از امریکایی و صهیونیست و رژیم‌های مرتجع عربی را خواستار شد و بهبود مستمر شیوه‌های مقاومت را ضروری خواند.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تمجید از ایستادگی مقاومت یمن در شرایط سخت محاصره و کمبود تسلیحات، اظهار داشت: حملات وحشیانه عربستان، کینه آل‌سعود علیه ملت یمن را ثابت کرد.

وی خاطرنشان ساخت: سعودی‌ها پس از آنکه ارتش یمن و نیروهای مردمی توانستند قدرت خود را افزایش داده و خاک عربستان را هدف قرار دهند، شروع به نابودی کامل ملت یمن کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972489

وب گردی

وب گردی