باهنر: هجمه های اخیرعلیه دکتر ولایتی طبیعی نیست / رسانه ها هوشیارتر باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است هجمه های اخیر علیه مسئولان از جمله دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طبیعی نیست.

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به هجمه های اخیر علیه مسئولان از جمله دکتر ولایتی اظهار داشت: متاسفانه هجمه های چند وقت اخیر علیه مسئولان و دکتر ولایتی طبیعی نیست و این موضوع نوعی جنگ رسانه ای است.

وی افزود: متاسفانه علاوه بر دکتر ولایتی، شاهد هجمه های بی سابقه علیه تمامی مسئولان از جمله رئیس جمهور و نمایندگان مجلس هستیم که هوشیاری و نیز آگاهی بیشتر مسئولان و اصحاب رسانه را می طلبد.

باهنر در پایان گفت: این هجمه ها خاص دکتر ولایتی نیست و به طور کلی چنین هجمه هایی علیه هیچ کدام از مسئولان کشور نباید اتفاق بیفتد.

گفتنی است ؛در چند روز اخیر شاهد هجمه های بی سابقه و مدیریت شده از سوی برخی جریانات خاص علیه دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

این هجمه ها پس از تغییر و تحولات در سیستم مدیریتی و رویکرد دانشگاه آزاد افزایش چشم گیری داشته است.

لازم به ذکر است که به گفته بسیاری از مردم و کارشناسان پس از حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد تا حد زیادی از فسادهایی که در ادوار گذشته این دانشگاه وجود داشت کاسته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972549

وب گردی

وب گردی