بیرانوند بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، دروازه‌بان پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد تیم السد را در قطر با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) صبح امروز (جمعه) در گزارشی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس را به‌عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

AFC درباره سنگربان پرسپولیس نوشت: دروازه‌بان تیم ملی ایران در دوحه، 6 واکنش داشت تا تیم خود را در مسابقه نگه دارد. او علاوه بر ثبت یک کلین‌شیت، این شانس را برای علی علیپور به‌وجود آورد تا در دقیقه 86 و از روی نقطه پنالتی، تک‌گل بازی را به‌ثمر برساند. بیرانوند در این بازی صددرصد واکنش موفق، سه نبرد و 25 پاس موفق داشت و در این هفته نمره 7.7 کسب کرد.

دژان دامیانوویچ مهاجم سوون سامسونگ با نمره 7.2، سرجینیو مهاجم تیم کاشیما آنتلرز با نمره 7، گابی، پدرو رورو و عبدالکریم حسن از السد به‌ترتیب با نمره‌های 7، 6.9 و 6.8 رده‌های دوم تا ششم بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص دادند.

شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس با نمره 6.8 و جونگ وو یونگ از تیم السد با 6.7 هم به‌ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم بهترین بازیکنان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972551

وب گردی

وب گردی