واکنش جنبش حماس به تهدیدهای وزیر دفاع رژیم صهیونیستی

جنبش «حماس» تهدیدات وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در مورد تشدید اوضاع در مرز غزه را « بی پایه» خوانده و اعلام کرد راهپیمایی بازگشت بزرگ ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز، «عبداللطیف القانوع»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ، با اشاره بر اینکه تهدیدات «آویگدور لیبرمن»، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی «بی پایه» است، گفت راهپیمایی بازگشت بزرگ در مرز «نوارغزه» ادامه خواهد یافت.

وی افزود: «اشغالگر دست به کشتار، تعقیب و محاصره زده اما به اهداف خود نخواهد رسید و نمی‌تواند اراده ما را بشکند. تهدیدات نمی تواند از راهپیمایی بازگشت بزرگ جلوگیری کند و این راهپیمایی ادامه و افزایش خواهد یافت».

«لیبرمن»، پیشتر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «جشن‌های مذهبی یهودی به پایان رسیده و در این مدت به شورشگران در مرز غزه خسارات سنگین وارد شد. پس از اتمام جشن ها، من به رهبران حماس می گویم که به این موضوع خوب توجه کنند که ما خاموش نخواهیم ماند.»

در همین راستا روزنامه «یدیعوت آحارانوت» اسرائیل نوشت که لیبرمن دستور داده برای هر سناریو در نوار غزه آماده باشند.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد حضور نظامیان در منطقه جنوبی در مرز غزه افزایش خواهد یافت.

مردم فلسطین از تاریخ 30 ماه مارس سال جاری در مرز غزه با رژیم صهیونیستی در راهپیمایی مسالمت‌آمیز بازگشت بزرگ به مناسبت چهل و دومین سالگرد «روز زمین» شرکت می‌کنند. ارتش اسرائیل برای برخورد با آنها که خواهان بازگشت به سرزمین خود و پایان 12 سال محاصره غیرقانونی غزه هستند، از گلوله‌های جنگی استفاده می‌کند. تاکنون بیش از 190 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر زخمی شده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972585

وب گردی

وب گردی