خلیفه: امیدوارم مثل گذشته پرچم دانشگاه آزاد را بالا ببریم

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان دانشگاه آزاد مانند همیشه از ما حمایت می کنند و امیدواریم که مثل گذشته خوش بدرخشیم و پرچم دانشگاه را بالا ببریم.

سید نعمت خلیفه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد فصل جدید لیگ برتر تکواندو و شرایط تیم دانشگاه آزاد، پرافتخارترین تیم باشگاهی دنیا اظهار داشت: در سال جاری متأسفانه تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر کاهش یافته؛ اما از سوی دیگر معتقدم سطح کیفی تیم ها بالاتر رفته است. از صمیم قلب آرزو می کنم لیگ بسیار خوب و پویایی داشته باشیم و تکواندوکاران ما بتوانند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر به هشت رسیده، در حالی که سال گذشته 11 تیم در لیگ با یکدیگر به رقابت پرداختند. به شخصه تعداد بالای تیم ها را نشانه کیفیت نمی دانم، بلکه باید سطح مسابقات را بالا برد. تمام هشت تیم حاضر در فصل جدید، قدرتمند هستند و اطمینان دارم مبارزات خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در آخرین لحظات، تیم را جمع و جور کرده و برای حضور در مسابقات آماده کردیم. البته ترکیب اصلی تیم حفظ شده و تغییرات زیادی نداشته ایم ولی چند تکواندوکار جوان به تیم اضافه کرده ایم تا بتوانیم استعدادیابی هم انجام داده و برای تیم ملی، پشتوانه سازی کنیم.

دکتر سید نعمت خلیفه، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات را به طور منظم پیگیری می کنیم و با برنامه ریزی انجام شده در تلاشیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. شروع خوبی هم داشتیم و در هفته اول مسابقات با اقتدار پیروز شدیم. مسئولان دانشگاه آزاد مانند همیشه از ما حمایت می کنند و امیدوارم که مثل گذشته خوش بدرخشیم و پرچم دانشگاه را بالا ببریم. من دو دهه است در دانشگاه آزاد حضور دارم و خودم را جزئی از این خانواده بزرگ می دانم، به همین دلیل تمام توانم را به کار می گیرم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 972642

وب گردی

وب گردی