پورعباس: مهم ترین نتیجه سامانه های دانشگاه آزاد اسلامی،‌ شفافیت است

دکترپورعباس گفت: خوشبختانه سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا شد که مهم ترین نتیجه این سامانه،‌ شفافیت است. تیمی که آغازگر این کار بود و در شرایط سختی این کار را پیش برد. در این راستا لازم است از زحمات بی دریغ آن ها تشکر کنم. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تودیع دکتر پورعباس معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه مجید مشکینی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی باحضور دکتر طهرانچی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

دکتر پورعباس معاون سابق توسعه مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: کارهای بسیار بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است و زمانی که این امور به انتها برسند؛ اثرات و نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. یکی از حوزه های مهم، حوزه سامانه های هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی است که به توجه بیشتری نیاز دارد.

پورعباس خاطر نشان کرد: خوشبختانه سامانه های خوبی مانند سامانه ساجد در دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا شد که مهم ترین نتیجه این سامانه ها، شفافیت است. تیمی که آغازگر این کار بود، در شرایط سختی این کار را پیش برد؛‌ در این راستا لازم است از زحمات بی دریغ آن ها تشکر کنم.

مدیریت سابق توسعه مدیریت و منایع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سیستم کدینگ خاطر نشان کرد: در این بخش نیز اقدامات لازم صورت گرفته و در ماه گذشته سیستم کدینگ به مرحله نهایی رسید.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: کمتر از یک ماه زمان لازم است که سامانه بودجه‌بندی دانشگاه به‌ صورت الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کند. در بخش تسهیلات بانکی نیز ۲۲ مورد از تسهیلاتی که جریمه خورده بود به ۱۲ مورد رسید. در همین راستا توانسته ایم میلیاردها تومان صرفه جویی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در بخش املاک بیش از ۴۰ مورد سند قطعی اخذ شده که در این راستا سامانه جامعی طراحی شده که تمامی مشخصات این املاک در این سامانه ثبت و قابل مشاهده است.

پورعباس در پایان ضمن تشکر از دکتر ولایتی و طهرانچی، برای دکتر مشکینی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972644

وب گردی

وب گردی