رستمیان: می‌مانم تا پنجمین قهرمانی با دانشگاه آزاد را جشن بگیرم

واترپلوئیست ملی‌پوش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من چهار قهرمانی پیاپی را با دانشگاه آزاد در لیگ برتر کسب کردم و خاطرات بسیار خوشی از این تیم در ذهنم مانده است.

سهیل رستمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز درباره کسب مدال برنز در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و شکستن طلسم 44 ساله واترپلوی ایران اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که دست به کار بزرگی زدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. امیدوارم بتوانیم به مسابقات المپیک 2020 ژاپن هم راه پیدا کنیم چرا که بچه های ما این توانایی را دارند هر غیر ممکنی را ممکن کنند. سه سال تمرین کردیم و از تمام تفریحات خود زدیم تا بتوانیم روی سکو برویم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: الکساندر چیریچ، مربی بسیار خوبی است و خوشحالم که در ایران ماند و واترپولوی کشورمان را به مدال برنز بازی های آسیایی رساند. همه بچه‌های مثل من اعتقاد دارند او گام های بسیار مثبتی برای واترپلوی ما برداشته و باز هم می تواند تأثیرگذار باشد. ما در حال حاضر یکی از قدرت های آسیا محسوب می شویم؛ اما همچنان راه سختی را پیش رو داریم و نباید دست از تلاش بکشیم.

واترپلوئیست ملی‌پوش دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جدید لیگ برتر واترپلو تصریح کرد: من چهار قهرمانی پیاپی را با دانشگاه آزاد در لیگ برتر کسب کردم و خاطرات بسیار خوشی از این تیم در ذهنم مانده است. دوست دارم لژیونر شوم و بازی در لیگ های دیگر را تجربه کنم؛ اما اگر این اتفاق رخ ندهد، با جان و دل در خدمت تیم دانشگاه آزاد خواهم بود و امیدوارم پنجمین قهرمانی را با این تیم جشن بگیرم.

انتهای پیام/

کد خبر: 972651

وب گردی

وب گردی