انتقال فناوری های پلیس  ومعرفی فن آوری های بومی ملی به جهان

معاون هماهنگ کننده ناجا با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018)  در مراسم اختتامیه گفت: مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی بیشترین تماس را با جامعه پلیس دارند و بیش از ۲۰ درصد نقاط تماس حاکمیت با جامعه توسط پلیس انجام می‌شود.

به گزاذش ایسکانیوز سردار ایوب سلیمانی گفت:مجموعه نمایشگاه در طول دوران برگزاری کارنامه رو به رشدی داشته است و هر بار به اهدافی که تعریف شده و مکملهای که در ادامه راه اضافه شده در حال نزدیک شدن است ولی تا رسیدن به نقطه اوج فاصله داریم ولی این حرکت رو به رشد نوید دهنده آینده روشن‌تری است .
وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی بیشترین تماس را با جامعه پلیس دارند و بیش از ۲۰ درصد نقاط تماس حاکمیت با جامعه توسط پلیس انجام می‌شود و بیشترین سطح خدمات دهی را در کشور دارد لذا برای پلیس مهم است که مراقبت کند از اینکه خدمت مناسب و به جا و با کیفیت برای مردم داشته باشد.
سردار سلیمانی در اختتامیه هفدهمین نمایشگاه ایپاس 2018 تاکید کرد: در این زمینه از اثرگذارترین عوامل موثر بر توسعه و کمیت بخشی، استفاده از حداکثر خدمات فناوری ها است زیرا فناوری های پایداری که به اتکای ظرفیت‌های بومی شکل می گیرد که تحت تاثیر نوسانات تحولات سیاسی و امنیتی جهانی دچار فراز و فرود نگران‌کننده نشود.
معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: ما با اعتمادی که به ظرفیت‌های کشور داریم مجموعه نمایشگاه را به عنوان نمادی از عرصه قابلیت ها و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و بیان نیازهای متنوع پلیس و حمایت از تمام مجموعه هایی که در این زمینه می خواهند قدم بردارند معرفی میکنیم.

سردار سلیمانی تاکید داشت: معرفی فن آوری های بومی ملی به منطقه جهان و انتقال فناوری در حوزه های پلیسی ایمنی و امنیتی در داخل کشور اینها از نوع اهدافی است که تحقیق می کردیم و در آینده نیز تحقیق خواهیم کرد. قابل ذکر است که این نمایشگاه یک حلقه خاصی از طول زمان است که در حال برگزاری طی سالهای گذشته بوده است و مهمترین برنامه ما و در نگاه بعدی نمایشگاه، این موضوع است که تمام محصولات از ابتدا به مجموعه‌های نیروی انتظامی عرضه شود و کارشناسان، مدیران مربوطه بررسی کنند و با شرکت هایی که محصولات خود را عرضه خواهند کرد جلسه تشکیل شود و این موضوع را نخواهیم پذیرفت که محصولی عرضه شده باشد و نظارت ها و استانداردهای لازم را دارا باشد و همکاران ما بخواهند غیر از این محصول از خارج از کشور تامین کنند .
وی در پایات گفت: کار به همین جا ختم نمی‌شود بلکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت پایدار است که مهمترین آن حمایت از موسسات و مراکزی است که تا به امروز در این خصوص فعالیت‌های مثمر ثمری در عرصه ایمنی و تجهیزات داشته‌اند.
در پایان مراسم اختتامیه از شرکت ها و غرفه های برتر در قسمت های مختلف تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است: در این نمایشگاه 350 غرفه از شرکتهای داخلی و خارجی از 20 کشور با بیش از 5 هزار عنوان محصول و با حضور 193 برند تولیدات و خدمات خود در حوزه پلیسی، ایمنی و امنیتی را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از نهم مهر ماه با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» در مصلی آغاز به کار کرده و پنجشنبه 12 مهرماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972655

وب گردی

وب گردی