شورای عالی سازمان سما مسئولیت تصمیم‌سازی را برعهده دارد

سرپرست سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما وظیفه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا منظری توکلی صبح امروز در مراسم معارفه دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما، با اشاره به آیه ۱۳۵ سوره آل‌عمران که توصیه به مشورت می‌کند، گفت: در حکومت مردم‌سالاری دینی برای مشارکت مردم در همه امور، شوراهای متعددی تعبیه شده است.

وی افزود: مسئولان برای موفقیت باید شوراها را جدی بگیرند. خوشبختانه پس از ورود دکتر ولایتی به هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دکتر طهرانچی، از متخصصان در امور مختلف استفاده شده است.

معاون دانشگاه و سرپرست سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: در این مسیر دکتر طهرانچی یکی از افراد متخصص در امر مدرسه‌داری را به‌عنوان مشاور رئیس دانشگاه و دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما منصوب کرد تا تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از این طریق انجام شود.

وی با تشکر از دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی، گفت: سابقه فاضل سنقری، نوید آینده روشن برای سازمان سما را دارد.

معاون دانشگاه و سرپرست سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین از حضور امید طیاری به‌عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان سما قدردانی کرد و گفت: امیدوارم حضور ایشان نیز در سما بتواند تحولات خوبی را ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972657

وب گردی

وب گردی