پورعباس: دانشگاه آزاد اسلامی باید رشته های شغل محور و فناورانه ایجاد کند

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه بزرگ است که با سیستم‌های سنتی به جایی نخواهد رسید و نیازمند تحولی اساسی  با محوریت نمادهای جدید و رشته های شغل محور و فناورانه است.

دکتر عبدالرسول پورعباس معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تبدیل انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان انتخاب اول داوطلبان تا سال 1404 گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه بزرگ است که با سیستم‌های سنتی به جایی نخواهد رسید؛ بنابراین باید حتما یک تحول اساسی را با محوریت نمادهای جدید و رشته های شغل محور و فناورانه در محیط خود ایجاد کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید به فکر اشتغال فارغ التحصیلان باشد و اگر این مسیر را دنبال کند قطعا موفق خواهد شد.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان درباره تفاوت کار در سازمان سنجش و دانشگاه آزاد متذکر شد: کار در دانشگاه آزاد به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد سخت تر بود.

گفتنی است، در سال گذشته معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد که در ذیل آن امور عمومی و پشتیبانی، امور اداری، امور عمرانی، امور برنامه و بودجه، امور توانمندسازی و امور تشکیلات و تعالی سازمانی وجود داشت، جایگزین معاونت‌های اداری-مالی، عمران و برنامه‌ریزی شد. در تاریخ 15 مهر ماه 1396 دکتر عبدالرسول پورعباس به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب و در تاریخ 14 مهر ماه 97 دکتر مجید مشکینی جایگزین عبد الرسول پورعباس شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972679

وب گردی

وب گردی