حضور سردار سلیمانی در پروژه «23 نفر»

مراسم افتتاح فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» که اقتباسی از کتابی به همین نام برگرفته از خاطرات گروهی از اسرای جنگ تحمیلی است،‌ امروز با حضور سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، در این مراسم که جوی صمیمانه داشت سردار سلیمانی به گپ و گفت با نوجوانانی پرداخت که در این فیلم سینمایی قرار است ایفاگر نقش نوجوانان اسیر در سال‌های دفاع مقدس باشند.

تصویربرداری یکی از سکانس‌های فیلم با حضور سردار سلیمانی صورت گرفت و در حاشیه آن مجتبی فرآورده در مقام تهیه‌کننده و نیز مهدی جعفری در مقام کارگردان به طرح نکاتی پرداختند.

سردار سلیمانی در این بازدید طی سخنانی کوتاه به اهمیت توجه به خاطرات دفاع مقدس و نیز ویژگی بارز گروه نوجوان اسیری که خاطراتشان در کتاب «بیست و سه نفر» روایت شده است، پرداخت.

در این مراسم حبیب احمدزاده و مرتضی سرهنگی نیز به‌عنوان مهمان و مسئولان سازمان رسانه‌ای اوج به‌عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتند.

مهدی جعفری کارگردان فیلم سینمایی «۲۳ نفر» پیش از این بیشتر در مقام فیلم‌بردار در سینما فعالیت داشته و تصویربرداری فیلم سینمایی «به‌وقت شام» از کارهای متأخر او محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 972681

وب گردی

وب گردی