پرورش سگ‌های زنده یاب در پایگاه ویژه مدیریت بحران شرق تهران

شهردارمنطقه ۱۳ضمن بازدید از طرح پرورش سگ زنده یاب برای آمادگی هر چه بهتر در مواقع بحرانی، حمایت خود را برای ایجاد زیرساختهای لازم جهت پرورش سگ های زنده یاب اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، در حاشیه مراسم گرامیداشت روز آتشنشان که به منظور تجلیل از آتشنشان منطقه برگزار شده بود، ضمن بازدید از محل پرورش سگ زنده یاب در پایگاه ویژه مدیریت بحران با استقبال از طرح پرورش سگ های زنده یاب در این منطقه، موافقت و آمادگی شهرداری برای ایجاد زیر ساخت لازم برای افزایش تعداد سگ زنده یاب را اعلام کرد.

مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه در جلسه ای با مدیران مناطق ۳ ، ۶ و ۸آتشنشانی، روسای ایستگاه ها، فرمانده دوام و ایمنی منطقه۱۳ و تعدادی از آتشنشانان، ضمن تبریک این روز، با اهدای لوح تقدیر، از زحمات آتش نشانان تجلیل کرد.

وی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان به ویژه شهید علی مستوفی از شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو با بیان اینکه آتشنشانان با همت و تلاش، کوه سنگینی از کار و مسئولیت را به دوش می کشند افزود: آتشنشانان، بی ادعا و بدون هیچ چشمداشتی، جان خود را برای نجات دیگران به خطر می اندازند و همواره حماسه آفرینی و شجاعت آنها، فراموش شدنی نیست.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش با اشاره به سختی کار شغل آتشنشانی از لزوم برداشتن گام های موثر در جهت حمایت از آتشنشانان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با نگاه مثبت شورای پنجم و حمایت های شهرداری، بسیاری از مسائل و مشکلات این حوزه مرتفع شود.

همچنین مهدیانی، مدیر منطقه۳ آتشنشانی با اشاره به عشق و علاقه آتشنشانان به خدمت به همنوع تصریح کرد: آتش نشانان در همه ایام جان برکف در خدمت مردم و کشور هستند، درصددند تا با از خودگذشتگی جان و مال شهروندان را نجات دهند تا جانی گرفته نشود و در این راه جان خود را فدا می کند.

در ادامه این جلسه شهردار منطقه با حضور در محوطه پایگاه ویژه مدیریت بحران در سرخه حصار از محل پرورش و نگهداری سگ زنده یاب بازدید کرد که در جریان این بازدید، علاوه بر ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه آموزش و نگهداری سگ های زنده یاب، بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم برای پرورش و نگهداری این حیوان برای کمک به ماموریت های آتشنشانی در مواقع بحرانی تاکید شد.

همچنین شهردار منطقه با استقبال و حمایت از این طرح، دستورات لازم را برای ایجاد زیر ساخت های لازم برای افزایش تعداد سگ زنده یاب صادر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972713

وب گردی

وب گردی