واحد های دانشگاه آزاد استان گیلان در برابر سیل مقاوم هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت: ساختمان دانشگاه واحد تالش به دلیل وجود زه‌کش در اطراف ساختمان دچار آب گرفتگی نشده و خسارتی به ساختمان وارد نیامده است.

دکتر حسن اخگری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش در گفت‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت این واحد دانشگاهی با توجه به وقوع سیل در روزهای گذشته گفت: در حال حاضر به دلیل آب گرفتگی معابر و بسته شدن جاده رشت به تالش مشکلاتی در رفت و آمد دانشجویان ایجاد شده؛ اما به دلیل بومی بودن اکثر دانشجویان واحد تالش، غالب دانشجویان در کلاس‌‌‌ها شرکت کرده و روزانه حدود 10 کلاس آموزشی در این واحد دانشگاهی برگزار می‌‌‌شود.

وی افزود: ساختمان دانشگاه واحد تالش به دلیل وجود زه‌کش در اطراف ساختمان دچار آب گرفتگی نشده و خسارتی به ساختمان وارد نیامده است.

گفتنی است، بارش شدید باران در شهرستان تالش، موجب بالا آمدن آب رودخانه‌های این شهرستان شده و حدود ۱۵ روستا در معرض سیل شدید و بیش از ۵۰ روستا به مقدار کمتر در خطر سیل قرار گرفته است. سیل مهرماه 130 متر طول شبکه خطوط آب شهری، 2 هزار و 313 متر طول شبکه گاز، 5 هزار و 420 متر طول شبکه آب روستایی و 3 هزار و 250 متر طول شبکه برق را از میان برده است. بارندگی اخیر و سیل بالغ بر 126 میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهرستان تالش خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972811

وب گردی

وب گردی