برگزاری 26 عنوان کارگاه آموزشی دانشکده پست و مخابرات در نمایشگاه تلکام

رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات از برگزاری 26 عنوان کارگاه در نمایشگاه تلکام 97 خبر داد که با استقبال بسیار زیادی از سوی علاقمندان رو به رو شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات حسن پاشایی رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با اشاره به استقبال بسیار خوب از این کارگاه ها گفت: این کارگاه ها در زمان های دقیقه و یک ساعته با حضور استاتیدی از بخش دولتی و خصوصی حوزه ICT برگزار شد.

پاشایی با بیان اینکه اتفاق مثبت برگزاری این کارگاه ها حضور بخش خصوصی و شرکت های زیر مجموعه وزارت در کنار یکدیگر بود، اظهار کرد: همه بخش‌ های ICT اعم از نظام صنفی، پژوهشگاه ارتباطات، سازمان فضایی و زیر ساخت برای برگزاری این کلاس ها هماهنگ بودند.

وی افزود: برای برگزاری این دوره ها پیش از آغاز نمایشگاه تلکام عنوان دوره ها به سازمان ها اعلام شد و با نظر آنها اساتید متخصص به دانشکده معرفی شدند.

رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشکده علمی کاربردی پست و مخابراتبا اعلام اینکه برنامه ای برای برگزاری دوره های مورد نیاز بخش ICT در دست اقدام است گفت: دانشکده در حال تهیه برنامه ای است تا نیازهای بخش دولتی و خصوصی حوزه ICT را در حوزه آموزش تحت پوشش قرار دهد.

وی ادامه داد: در صورت اجرای این برنامه، دوره های آموزشی سالانه به صورت یک بسته اعلام می شود و افرادی که از سوی بخش دولتی و خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی می شوند به طور منظم، ماهانه در این کارگاه ها شرکت می کنند.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه تلکام 97 دوره کاربردهای اطلاعات ماهوارهای در توسعه کسب و کار، کاربرد فناوری فضایی در مدیریت بحران، فناوریBlock Chain، کارگاه آموزشی ماهواره‌های کوچک دانشجویی، معرفی ارتباطات کوانتومی، امنیت ارتباطات صنعتی، اینترنت اشیا، آشنایی با فناوری فضایی، اینترنت اشیاء و فرصتهای کارآفرینی و اشتغال در عصر تحول دیجیتال، دوره‌های مهارتی فاوا و اشتغال پایدار، جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات وجوه اداره شده بعنوان محرک اشتغال پایدار، دیجیتال تحول و نقش آن در صنعت ICT و لینکهای رادیو مایکروویو در بازار مخابرات ایران از جمله کارگاههای برگزار شده بودند که به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، برخی از کارگاه ها، در چند بازه زمانی برگزار شد.

کد خبر: 972814

وب گردی

وب گردی