خسارت 60 میلیارد ریالی سیل به تاسیسات برقی استان مازندران/ ادامه قطعی برق در سه روستای غرب مازندران

سیلاب بی‌سابقه در مازندران موجب خسارت 60 میلیارد ریالی به تاسیسات برقی این استان شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، کیوان فرحزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، با تاکید بر اینکه سیلاب اخیر در استان حدود 4.5 میلیارد تومان به تاسیسات این شرکت خسارت وارد کرده است، گفت: شدت سیلاب چند روز اخیر در استان به گونه‌ای بوده است که 20 کیلومتر از شبکه فشار متوسط، 15 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف و 25 پست هوایی و زمینی برق توسط سیلاب خسارت دیده و آب تاسیسات یاد شده را با خود برده است.

او با اشاره به اینکه بیش از 320 اکیپ اجرایی و عملیاتی شرکت در حال ترمیم خسارت‌های رخ داده هستند، ادامه داد: شدت سیلاب بی‌سابقه در این منطقه موجب از بین رفتن بخش زیادی از مسیرهای دسترسی و راه‌های ارتباطی به روستاها شده است بدین منظور امکان ارسال تجهیزات به برخی از مناطق با دشواری بسیاری زیادی همراه شده است.

فرحزاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها سه روستای شهرستان تنکابن درگیر قطعی برق هستند، عنوان کرد: با توجه به انسداد کامل راه‌های دسترسی به این روستاها تیم‌های عملیاتی به صورت پیاده از ارتفاعات راهی این مناطق شده‌اند تا بتوانند اقدامات اولیه ترمیم نقاط حادثه دیده را تا زمان فراهم شدن شرایط برای ارسال تجهیزات انجام بدهند.

همچنین قاسم شهابی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران نیز با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در شبکه برق این منطقه نداریم، عنوان کرد: این شرکت جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 350 هزار نفر از اهالی مناطق گلوگاه تا آمل مازندران را تحت پوشش خود قرار داده است تا با اقدامات صورت گرفته مشکلات برق این نواحی هم اکنون برطرف شده است.
او افزود: بر اثر سیلاب شدید چند روز اخیر در استان حداقل 1.5 میلیارد تومان خسارت مستقیم به تاسیسات این شرکت خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972830

وب گردی

وب گردی