رئیس دانشگاه صدا و سیما: تشکل ها نباید به درگیری های حزبی روی آورند

رئیس دانشگاه صداوسیما گفت: در جبهه فرهنگی داخلی، تعارضی میان تشکل ها وجود ندارد؛ تشکل ها نباید به درگیری های حزبی روی آورند بلکه باید نظم و انسجام در کارها برایشان حائز اهمیت باشد، زیرا نظم در کارهای گروهی و سازمانی اهمیت بیشتری دارد‌.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست جوانان و تحول در رسانه با هدف تبیین نقش جوانان در تحول رسانه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صداوسیما در حال برگزاری است. دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما در این مراسم گفت: بنا به فرموده‌ی حضرت آقا، باید به اسلامی بودن تشکل ها افتخار کرد،‌ همچنین باید متذکر شد که در عرصه های دانشگاه و هنر تحولات خوبی در کشور ما اتفاق افتاده است، گفتنی است در این عرصه راه زیادی در پیش داریم.

او افزود: در جبهه فرهنگی داخلی، تعارضی میان تشکل ها وجود ندارد؛ تشکل ها نباید به درگیری های حزبی روی آورند بلکه باید نظم و انسجام در کارها برایشان حائز اهمیت باشد، زیرا نظم در کارهای گروهی و سازمانی اهمیت بیشتری دارد‌.

رئیس دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه در انسجام گروهی دچار اختلاف هستیم، افزود: کسی که توانایی نظم جمعی ندارد، بخشی از کار گروهی را از دست داده است و در جبهه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در امور جمعی دچار نقص خواهد شد.

او تصریح کرد: گفتمان های فرهنگی، ایدئولوژیک عمل می کنند،‌ در همین راستا به ارتباط و تعامل در این عرصه نیاز داریم، دانشگاه صداوسیما نیز در کنار سازمان صداوسیما ماموریت جنگ نرم را پیش می برد، این دانشگاه باید کانون تعامل و همکاری همه‌ی کارهای صداوسیما باشد.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان محصول نمایندگانِ جوانان انقلابی در مجلس،‌ تاثیرات گسترده ای در فضای اجتماعی و فرهنگی ما خواهد داشت و امیدواریم شاهد رویش جوانان و شکوفایی فعالیت های رسانه ای در جبهه ی انقلاب باشیم.

او ادامه داد: امیدوارم با گسترش امور دانشجویی شاهد رشد فعالیت های فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 972872

وب گردی

وب گردی