دانشگاه صداوسیما باید اثرگذاری خود را در آنتن تلویزیون نشان دهد

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، گفت: دانشگاه صداوسیما باید اثرگذاری رشته های مختلف خود را در آنتن تلویزیون نشان دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست جوانان و تحول در رسانه با هدف تبیین نقش جوانان در تحول رسانه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صداوسیما در حال برگزاری است. دکتر قاضی زاده هاشمی، عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در این مراسم گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۱۸ گزارش راجع به برنامه های صداوسیما تدوین شده است، باید بررسی شود چرا بین تحول گرایی و مبانی ارزشی و آنتن صداوسیما فاصله وجود دارد.

او افزود: دانشگاه صداوسیما باید اثرگذاری رشته های مختلف خود را در آنتن تلویزیون نشان دهد، مثلا وقتی رشته های موسیقی دانشگاه تعطیل شده است؛ یعنی به خود تحریمی روی آورده و عرصه را برای دیگران فراهم کردیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتخار می کنم در جامعه اسلامی دانشجویان عضو بوده‌ام و بعد از آن در هیچ حزبی عضو نشدم، بر همین مبنا فراکسیون جوانان را در مجلس راه انداختیم که این فراکسیون مرز سیاسی ندارد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در خصوص آسیب های اجتماعی و معیشتی، فراکسیون جوانان مجلس اقداماتی انجام داده است، تعیین سقف پاداش بازنشستگان یکی از این طرح ها بود و در پی آن بسیاری از مدیران وزارت نفت و بانک مرکزی پیش از موعد خود را بازنشسته کردند.

او افزود: برای افرادی که قانون را دور زدند و دوباره وارد کارهای دولتی خود شدند، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را تدوین کردیم.

عضو هیات نظارت صداوسیما ادامه داد: در همه‌ سطوح بازنشستگانی وجود دارند که خیلی از آن‌ها، در مقام های مدیریتی کار می کنند. با شنیدن بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان فهمیدیم که راه را درست رفتیم؛ ما از بازنشستگان خواستیم که به عنوان مشاور به جوانان مشاوره دهند،‌گفتنی است تمامی دور زدن های قانون توسط دیوان محاسبات قابل ردیابی است.

قاضی زاده هاشمی گفت: نظارت مردم بر اجرای قانون صحه می گذارد، در سازمان صداوسیما باتوجه به تربیت جوانان مستعد و پرکار، هیچ نگرانی برای بازنشستگی و جایگزینی افراد وجود ندارد. امیدوارم سازمان صداوسیما در اجرای قانون و ترویج آن به عنوان رسانه ملی، وظیفه ی خود را انجام دهد.

او خاطر نشان کرد: موتور پیش برنده کشور، جوانان هستند؛ دانشگاه صداوسیما نیز باید محرک سازمان صداوسیما باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972883

وب گردی

وب گردی