دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان موکب‌هایی را در مرز شلمچه راه اندازی می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: امسال با برنامه ریزی‌‌های مناسبی که انجام شده برای استقبال از زائران اربعین در مرز شلمچه، دانشگاه آزاد استان خوزستان موکب‌هایی را برپا می کند که تحت نظارت بسیج استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری اردوهای اربعین در واحدهای دانشگاهی این استان گفت: سال گذشته نسبت به سال‌های پیش در استان خوزستان چیزی حدود پنج برابر دانشجو و هیات علمی به کربلا و نجف اعزام کردیم و دیدار با راهیان نور افزایش چشمگیری داشت. تنها دانشگاهی که مورد تقدیر وزیر علوم قرار گرفت دانشگاه آزاد استان خوزستان بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد استان خوزستان سال گذشته به عنوان فعال‌‌ترین واحد دانشگاه در بحث اردوهای جهادی و برگزاری مراسم اربعین شناخته شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان در پایان تاکید کرد: امسال با برنامه ریزی‌‌های مناسبی که انجام شده بهتر از سال گذشته مراسم پیاده روی اربعین برگزار خواهد شد و برای استقبال از زائران در مرز شلمچه موکب‌هایی را دانشگاه آزاد استان خوزستان خواهد داشت که تحت نظارت بسیج استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آیین نامه‌ای مبتنی بر ارائه تسهیلات به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص شرکت در مراسم پیاده روی اربعین تدوین شده است. براساس این آیین نامه غیبت دانشجویان و اساتید در این مراسم موجه خواهد شد. این آیین نامه به زودی به واحدهای این دانشگاه ابلاغ می شود.

به دانشجویان شرکت کننده در این مراسم وام قرض الحسنه تا سقف یک میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام از سوی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌‌‌‌شود. واحدهای مرزی این دانشگاه نیز برنامه دارند که خدمات و تسهیلات لازم را به زائرین مراسم پیاده روی اربعین ارائه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972891

وب گردی

وب گردی