انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در زمینه های پژوهشی، آموزشی، فناوری، سخت افزاری و توسعه ورزش های دانشجویی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اردبیل، دکتر اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: در زنجیره ورزش و جوانان خلاء وجود دارد و دانشگاه می تواند آن خلاء را پر کند.

دکتر رسولی افزود: از ظرفیت و قابلیت هایی که در دانشگاه وجود دارد باید در جهت ارتقاء و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استفاده شود.

وی اظهار داشت: با بهره گیری از قابلیت های اعضای هیأت علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی می توان در راستای توسعه استان استفاده کرد، زیرا که از این ظرفیت ها در دانشگاه تا حدودی استفاده می شود و بیشتر ظرفیت ها غیرقابل استفاده مانده است.

دکتر رسولی گفت: دولت باید کار مدیریت و رهبری را انجام دهد و بسیاری از کارهای خود را برون سپاری کرده و از قابلیت های دیگر دستگاه های علمی و اجرایی استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حال انجام است، راه اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی است که تجهیزات لازم آماده و در حال مکان یابی است.

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز همکاری دو مجموعه را عامل رشد و توسعه سریع ورزش در استان معرفی کرد.

آقاخانی گفت: در خصوص توسعه ورزش های همگانی کارهای خوبی صورت گرفته و این امر مهم باید در دانشگاه نیز نهادینه شده و توسعه یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972905

وب گردی

وب گردی