انتقام گیری  «100 درصدی » ستاره پسیانی  از تئاتر

نمایش مجدد تئاتر صد در صد با استقبال زیاد مخاطبان رو به رو شده است.زوج رمانتیک این نمایش هوتن شکیبا و ستاره پسیانی در نقش الیزابت است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، الیزابت دختر مفلوک نمایش صد در صد بازیگری با نام مایک را برای دستمزدی قابل توجه برای بازی در نمایشی که خودش نوشته به خانه اش دعوت می کند. تم نمایشنامه از سه واژه آزادی، توانمندی و هویت نوشته شده است. هر سه معنایی که در یک اتفاق از الیزابت زمانی که یک بالرین بوده، گرفته شده است. نمایش در ابتدا با ریتمی کند و بی معنی به بیان روایتی از یک متن جلوه گر می کند اما با ادامه روند نمایش، تماشاگر به شخصیت چند بعدی الیزابت و عشق توام با نفرتی که از مایک دارد پی می برد.

غرور و بی تفاوتی مرد نمایش مثل مه صبحگاهی با آشکار شدن گذشته او کم کم رنگ می بازد و نیت واقعی الیزابت از این دعوت لایه لایه، هویدا می شود. تمامی المان های این تئاتر شامل دکور، موسیقی تند رازگونه یا دلقک وسط صحنه نمایش نقشه از پیش طراحی شده الیزابت برای انتقام جویی و تحقیر مایک است.

نمایش صد در صد با ادای احترام به بیننده با دو پایان کاملا متفاوت تماشاگران را غافلگیر می کند. دو پایان که علاوه بر بازی با تماشاگر که به خوبی کارگردانی شده بر اصالت انتخاب تاکید دارد با فرض 50-50 بودن هر حالت پایانی، حالت صد درصد انتقام الیزابت از مایک را به تحقق می رساند.

از میان دو بازیگر نمایش می توان به بازی خوب و قابل قبول ستاره پسیانی اشاره کرد که در حالات مختلف یک قربانی، بازی خوبی را در نمایش از خود به تصویر می کشد و گویی تماشاگران را نیز علاوه بر مایک لحظاتی به سخره می گیرد که هر نوایی، نوای پایان بازی نیست و پایان بازی را تنها با بلند شدنش از روی صندلی چرخدار به تماشاچیان به اثبات می رساند اما هوتن شکیبا با سابقه بسیار زیادی که در بازی تئاتر دارد می توانست تنها گزینه انتخاب این نمایش نباشد.

نویسنده: مارکس لید

مترجم: وحید رهبانی

طراح و کارگردان: مرتضی اسماعیل کاشی

بازیگران:ستاره پسیانی، هوتن شکیبا

طراح گریم: سارا اسکندری
طراح لباس: شیما میرحمیدی
طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی
موسیقی: بامداد افشار
طراح نور: رضا خضرایی
طراح پوستر، بروشور و‌ عکاس: محمدصادق زرجویان
ویدئو دیزاین: فراز اسکندری
منشی صحنه و برنامه ریز: راحیل مرشدی
مدیر اجرائی: سینا فراهانی
مدیران صحنه: علی نجاریان
مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ
تبلیغات مجازی: ایلیا شمس (تئاتربازها)
ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان


تندیس بهترین بازیگر زن برای ستاره پسیانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای هوتن شکیبا از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
کاندیدای بهترین کارگردانی، موسیقی و طراحی صحنه از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

انتهای پیام/

کد خبر: 972937

وب گردی

وب گردی