وزیر ارشاد از کانون‌های برتر مساجد تجلیل می‌کند

دبیر اجرایی همایش ملی «اوقات فراغت بچه‌های مسجد» از حضور وزیر ارشاد در این آیین اختتامیه همایش خبر داد و افزود: ۱۶ کانون فعال و برتر در این حوزه با حضور دکتر صالحی معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، محسن رستگاری، دبیر اجرایی همایش ملی «اوقات فراغت بچه‌های مسجد» از برپایی اختتامیه این همایش در روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه خبر داد و گفت: این مراسم که از ساعت ۱۴ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه، مدیران کل و مسئولین دبیرخانه‌های استانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی ضمن تشریح برنامه‌های اختتامیه همایش گفت: در این مراسم از مسئولانی که بیشترین همکاری را با کانون‌ها داشته‌اند، تجلیل به عمل می‌آید. همچنین انعکاس فعالیت کانون‌های برتر، ارائه گزارش توسط دبیر ستاد عالی، تجلیل از کانون‌های فعال و اجرای گروه‌های تواشیح، سرود و نمایشی از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش ملی «اوقات فراغت بچه‌های مسجد» با بیان اینکه در این همایش از 16 کانون برگزیده در طرح اوقات فراعت بچه‌های مسجد تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در موضوعات مختلفی مانند قرآنی، اردویی، ورزشی، کتاب و کتابخوانی، علمی، کارآفرینی، جذب جوانان، مهدویت، سرود، تئاتر، فضای مجازی، روستایی، آموزشی، هنرهای تجسمی، اجتماعی و خواهران برتر شناخته شدند.

رستگاری با اشاره به افتتاحیه این همایش به صورت استانی در تابستان گذشته اظهار کرد: در ابتدا ستاد اوقات فراغت به صورت استانی با عضویت ۲۰ هزار پایگاه اوقات فراغت تشکیل شد و بعد از بررسی عملکرد فعالیت‌های کانون‌ها در این حوزه، نهایتاً ۱۶ کانون انتخاب شدند.

دبیر اجرایی همایش ملی اوقات فراغت با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: این همایش با هدف جذب و سازمان‌دهی جوانان در پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد و توانمندسازی آنها در فعالیت‌های روز جامعه و معرفی و حمایت مادی و معنوی کانون‌های برتر در این حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 972938

وب گردی

وب گردی