شورای نگهبان اجازه عبور لایحه خطرناک «CFT» از فیلتر این شورا را ندهد

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران اعلام کردند: جنبش دانشجویی از شورای نگهبان انتظار دارد اسیر جو سازی‌ها نشده و با تکیه بر قانون اساسی و منویات رهبری به بررسی دقیق لایحه خطرناک CFT بپردازد و اجازه عبور این ننگ از فیلتر شورا را ندهد.

به گزارش ایسکانیوز ، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، شاهد، علوم قضایی، صنعتی مالک اشتر، صدا و سیما، شهید شمسی پور، واحد تهران شمال دانشگاه آزاد، امام حسین (ع)، علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، شهید رجایی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، صدرا، مذاهب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانسر طی بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس برای تصویب CFT اعلام کردند: جنبش دانشجویی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد اسیر جو سازی‌ها نشده و با تکیه بر قانون اساسی و منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) به بررسی دقیق این لایحه خطرناک بپردازد و اجازه عبور این ننگ از فیلتر شورا را ندهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« این معاهدات ابتدا در اتاق‌های فکر قدرت‌های بزرگ و برای تأمین منافع و مصالح آن‌ها پخت و پز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو یا دنباله رو یا مرعوب، شکلِ به ظاهر بین‌المللی می‌گیرد به‌گونه‌ای که اگر کشور مستقلی مانند ایران، آن‌ها را قبول نکند آن را مورد هجوم شدید قرار می‌دهند...

مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ...

دیروز در مجلسی که روزی شهید مدرس برای عزتش خون دلها می خورد ننگ نامه‌ای در تراز ترکمانچای و گلستان تصویب شد و ما داغدار عزت ایران هستیم. دیروز مردم شاهد بودند که علیرغم تلاش مجدانه اقشار مختلف مردم، از دانشجویان و طلاب انقلابی گرفته تا تعدادی از نمایندگان میهن پرست، لایحه خطرناک CFT با لابی سنگین قدرت طلبان طبقه اشراف به تصویب رسید.

مردم دیدند که چگونه شخص آقای علی لاریجانی و عده‌ای قلیل با جوسازی فریبنده و پنهان شدن پشت امام جامعه، قصد تخریب میراث خون شهدا کردند. اتفاقات دیروز مجلس اما تا ابد در اذهان روشن مردم باقی خواهد ماند.

دیروز آقای محمد جواد ظریف که روزی در مدح برجامِ به‌گل‌نشسته، برای اقتصاد کشور نسخه ها می‌پیچید، در تناقضی آشکار مدعی شد لازم است با تصویب این لایحه ننگین، بهانه ها را از دست آمریکایی که دشمن دژخیم و قسم خورده این خاک است بگیریم تا بدین‌وسیله آدرس انحرافی مشکلات اقتصادی امروز کشور را که خود و برجام و رفقایش برای این مردم مظلوم به بار آورده‌اند این بار به خانه FATF و الحاقاتش گره بزند! گرچه این بار برخلاف برجام، محتاط شده بود و با زبان خود گفت که حتی در صورت تصویب این لایحه هیچ تضمینی برای رفع تحریم و بهبود اوضاع اقتصادی نخواهد بود و عجبا که با این وجود، لابی سنگین آقای علی لاریجانی کارگر افتاد و آخرین حلقه این ننگ را نیز تصویب کردند.

بخش مضحک ماجرا اما دست‌آویز قراردادن استفساریه ایست که آقای علی لاریجانی با توسل به آن بصورتی فریبکارانه خود را تمام قد پشت امام جامعه پنهان کرد و آخرین تیر زهرآگینش را به سوی افکار متزلزل بخش دیگری از نمایندگان مردد در رای دهی به این ننگ پرتاب کرد!

آقای علی لاریجانی، مگر امام جامعه با امتش سر تذبذب و دوگانگی دارد که چون شمایی بخواهد پیغام‌رسان حرف‌های پس پرده شود؟ امام امت سرافرازانه و بی پرده با این مردم غیور سخن گفته و خواهد گفت. امام جامعه به چه زبانی بگوید که رفتن زیر بار تعهدات سازمانهایی که افسارشان به دست دشمنان قسم خورده این آب و خاک است سم مهلک است؟

آقای علی لاریجانی، چگونه توانستید به سادگی فتوای صریح مراجع تقلید درباره FATF را نادیده بگیرید؟ شما که هستید که از مراجع عبور کرده‌اید و تا این حد برای پایمال کردن عزت این مردم مظلوم عجله دارید و دست از ماجراجویی برنمیدارید؟ به یاد بیاورید که زمان انتخابات چگونه برای گرفتن آرای مردم شریف قم خود را پشت مراجع پنهان می‌کردید و امروز ناجوانمردانه به فتوای آن‌ها پشت می‌کنید. البته که مردم شریف قم این ریاکاری ها را فراموش نخواهند کرد و در روز موعود پاسخ شما را خواهند داد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که با تصویب آخرین و مهم‌ترین حلقه از ننگ FATF بار دیگر مردم دیدند که عدم شفافیت آرای نمایندگان مجلس چه ضربات مهلکی بر پیکره جامعه خواهد‌زد؛ البته مردم شریف ایران بدانند که ما فرزندان این آب و خاک دنباله این موضوع را رها نخواهیم کرد و تا رسوا کردن یکایک رای دهندگان به این ننگ، دست از مطالبه برنخواهیم‌داشت.

امروز، روز پاسخگویی همه کسانیست که سالهاست نیات و اعمالشان را پشت امام جامعه پنهان کرده‌اند و به جای پاسخگویی با توسل به عناوین و القاب و مقاماتشان مردم انقلابی را فریفته‌اند.

لازم است متذکر شویم که جنبش دانشجویی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد اسیر جو سازی‌ها نشده و با تکیه بر قانون اساسی و منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) به بررسی دقیق این لایحه خطرناک بپردازد و اجازه عبور این ننگ از فیلتر شورا را ندهد.

ما به نمایندگی از دانشجویان انقلابی، انتظار عمل انقلابی از شورای نگهبان داریم؛ البته هر عملی که در این باره از شورای نگهبان سر بزند در تاریخ ثبت خواهد شد.

در پایان سخنی هم با ملت غیور ایران عزیز داریم:
ملت ایران، بدانید که تا جان در بدن داریم به تاسی از امام خود، اجازه پایمال شدن خون فرزندانتان را نخواهیم داد و آماده فدا کردن جان در راه آبادی کشور و عزت شما مردم شریف هستیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 972946

وب گردی

وب گردی