فراخوان نیازهای پژوهشی سال ۹۷ شرکت ملی حفاری اعلام شد

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از فراخوان نیازهای پژوهشی سال ۱۳۹۷ این شرکت در ۲ بخش پروژه‎های پژوهشی و پایان‌نامه‎های تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عبداللهی در این باره گفت: مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت برای بهره‎مندی هرچه بیشتر از توانمندی‎های علمی - پژوهشی و اجرایی مراکز دانشگاهی در انجام تحقیقات مرتبط با صنعت حفاری و هم‎افزایی میان صنعت و دانشگاه، نیازهای خود را در ۲ قالب پروژه‎های پژوهشی و پایان‎نامه‎های کارشناسی ارشد و دکترا فراخوان می‎کند.

او درباره پروژه‎های پژوهشی افزود: براساس نیازسنجی‎های انجام شده در سطح شرکت و تصویب شورای عالی پژوهش، فهرست پروژه‎های پژوهشی مورد نیاز شامل ۶ پروژه، نهایی شده و روی سایت شرکت در بخش پژوهش و فناوری قرار گرفته است.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در زمینه پایان‎نامه‎های کارشناسی ارشد و دکترا اظهار کرد: در این زمینه هماهنگی با معاونت‎های مدیرعامل و دریافت موضوع‎های کاربردی برای طرح موارد قابل اجرا در سطح تحصیلات تکمیلی در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: به این منظور، ۴۷ موضوع پایان‎نامه با حفظ اولویت‎های پژوهشی شرکت در رشته‎های مهندسی نفت (حوزه بالادستی)، فنی و مهندسی، زیست‎ محیطی و پسماند و مدیریت مالی تعریف شد.

عبداللهی گفت: در این بخش، محدودیت زمانی برای دریافت پیشنهادها، تعیین نشده است و استادان و دانشجویان علاقه‎مند می‎توانند پس از تکمیل فرم مشخص شده پیشنهادی تحصیلات تکمیلی، فرم الف (قابل دریافت از طریق سایت شرکت ملی حفاری ایران در بخش پژوهش و فناوری) و ارسال کتبی آن همراه با نامه رسمی از دانشگاه در فراخوان علمی پژوهشی شرکت کنند.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: این مدیریت در سال‎های گذشته، بیش از ۳۷۵ عنوان پایان‎نامه تحصیلات تکمیلی را حمایت کرده که سبب تولید دانش در بخش‎های مختلف شرکت شده است.

او ادامه داد: در این فراخوان، هدف، تعریف گردش کار جدید و تلاش در جهت‎دهی خروجی پایان‎نامه‎ها به سمت رفع نیازهای اولویت‎دار شرکت است.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران درباره نحوه ارزیابی پروپوزال‎های دریافتی هر ۲ بخش اظهار کرد: ذکر عنوان یک پروژه یا پایان‎نامه در این فراخوان یا ارائه پیشنهاد از سوی یک مجموعه علمی - دانشگاهی به هیچ وجه نشانه تعهد در امضای قرارداد نیست و موافقت نهایی با پروپوزال‎های ارائه شده به اعلام نظر کمیته‎های تخصصی و پیروی از همه ضوابط و دستورعمل‎های اجرایی در سطح شرکت ملی حفاری و شرکت ملی نفت ایران منوط است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972960

وب گردی

وب گردی