دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق محروم تسهیلات دریافت می کنند

تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات برای دانشجویان مناطق محروم بین سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی و بانک رسالت منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر بهروز طهماسب‌کاظمی صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سازمان سما با بانک رسالت، اظهار کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه سبب برداشتن بار مالی شهریه از روی دوش خانواده دانشجویان می شود.

وی افزود: در تلاشیم تا بتوانیم رابطه اقتصادی مبتنی بر حسنه و بدون ربا را در دانشگاه آزاد اسلامی ترویج دهیم و این تفاهم‌نامه‌ها در راستای همین موضوع است.

رئیس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بانک رسالت تلاش‌های زیادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برای آموزش مهارت به شهروندان انجام داده است، گفت: توسعه اشتغال دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی از رویکردهای مهم بوده و تفاهم‌نامه با بانک رسالت برای ارائه تسهیلات به دانشجویان مناطق محروم است.

دکتر علیرضا منظری توکلی رئیس سازمان سما نیز در این نشست اظهار داشت: انعقاد این تفاهم‌نامه سبب امیدوری به چشم‌اندازهای روشن‌تر در دانشگاه آزاد اسلامی است. در آینده همکاری‌های مشترک با بانک رسالت بیشتر خواهد شد.

محمدحسین حسین زاده مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بانک رسالت نیز تصریح کرد: بالابردن سواد مالی و تربیت اقتصادی متناسب با فرهنگ جامعه با همکاری این دو مجموعه بیشتر خواهد شد.

وی این تفاهم‌نامه را در راستای احیای فرهنگ همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی دانست.

انتهای پیام /

کد خبر: 972965

وب گردی

وب گردی