گاز ۶۲۰ خانوار سیل‌زده استان گیلان وصل شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال گاز ۶۲۰ خانوار که به سبب وقوع سیل در روزهای گذشته، گاز منازل مسکونی آنان قطع شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی گاز، حسین اکبر درباره وصل دوباره گاز خانوارهای سیل‌زده استان گیلان گفت: در پی پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان گیلان و اعلام حالت فوق‌العاده، نشست کارگروه مدیریت بحران به‌منظور هماهنگی بیشتر بین اداره‌های گاز در سطح استان گیلان برگزار و راهکارهای لازم برای مواجهه با شرایط پیش‌رو تعیین شد.

او افزود: با آغاز و شدت گرفتن بارش باران از بامداد روز شنبه و وقوع سیل، به تاسیسات و لوله‌های گاز در ۹ شهرستان استان گیلان خسارت وارد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این‌که تاسیسات گازرسانی در شهرهای تالش، رودسر، لاهیجان، صومعه‌سرا، فومن، لنگرود، املش و شفت آسیب دیده‌اند، ادامه داد: به منظور ایمن‌سازی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، گاز بیش از یک هزار خانوار روستایی در این شهرستان‌ها قطع شده بود که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت و با انجام تعمیرات و ایمن‌سازی، تاکنون گاز ۶۲۰ خانوار وصل شده است.

اکبر، بیشترین مشکل را برای گاز روستاییان در شهرستان فومن ذکر کرد و افزود: به دلیل دسترسی نداشتن به جاده و پل، گاز دیگر خانوارهایی که به دلیل ایمنی گازشان قطع شده بود، هنوز وصل نشده و این کار نیازمند بررسی و تعمیرات اساسی است.

به گفته او، گاز ۷۹۳ خانوار در شهرستان‌های فومن، کلاچای رودسر و تالش قطع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973035

وب گردی

وب گردی