36 روز مانده تا رویداد بزرگ ITE 2018

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران (ITE 2018)، 36 روز دیگر کلید می‌خورد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه، مرکز فابا این رویداد 3 روزه را بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.

در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران، چهار جشنواره، 9 سمینار، نشست و کارگاه علمی و 40 کارگاه معرفی محصول پیش‌بینی شده است. شخصت‌های سیاسی و اقتصادی و بزرگان صنعت بانکداری و پرداخت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد حضور خواهند داشت و از غرفه‌ کسب و کارها و استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه بازدید می‌کنند.
رویکرد ITE بر اساس الگوی توسعه هزاره سوم قرار دارد و عبارت است از «توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی در عرصه فناوری‌های نوین صنایع مالی و بانکی.»
این رویداد چشم‌انداز خود را همسو با سند چشم‌انداز 1404، «تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی در خاورمیانه» اعلام کرده است.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران در فضایی به وسعت پنج هزار و پانصد متر مربع و در هفت سالن برگزار می‌شود. در ITE 2018 محل‌هایی برای برگزاری نشست‌های مربوط به مذاکرات تجاری و گفت‌وگوهای چند جانبه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان ماه سال جاری، از ساعت 9 تا 18 به محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفتگو مراجعه کنند.
انتهای پیام/
کد خبر: 973072

وب گردی

وب گردی