دیدار جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان باخانواده شهید فرهاد زاهدی

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان و سیاهکل به همراه جمعی از اساتید وکارکنان این واحد دانشگاهی با خانواده دانشجوی شهید فرهاد زاهد نخجیری دیدار نمودند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر سیروس بیدریغ، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان و سیاهکل، ضمن یادآوری مقام شامخ شهدا بیان کرد: طبق گفته امام خمینی(رحمه الله)، همه ما خادم شهدا و خانواده شان می باشیم، وظیفه سرکشی به یادگاران شهدا برعهده همگان علی الخصوص دانشگاهیان می باشد.

بیدریغ، امنیت، رشد و پایداری ارکان نظام جمهوری اسلامی و علی الخصوص دانشگاه آزاد را از ثمرات خون شهدا ذکر کرد و ادامه داد: طبق برنامه ای که در واحد لاهیجان تصویب شده، به صورت ماهیانه به دیدار خانواده معظم شهدا می رویم و سلام اساتید،کارکنان و دانشجویان را به گوش این بزرگواران می رسانیم و نشان می دهیم که یاد وخاطره آنان همواره زنده است.

پدر بزرگوار شهید، صفا و صمیمیت و ایمان یادگار خود را مثال زدنی ذکر نمود و افزود: شهید در ایمان خود همواره دقیق بود و در هرحال و مکانی که بود، اهتمام به برگزاری نماز اول وقت را فراموش نمی کرد.

وی اخلاص و عبودیت خالص شهید را ویژگی دیگر آن بزرگوار ذکر نمود و ادامه داد: با اینکه فرزندم 6 ماه درگردان تخریبچی حضور داشت، همواره از شهرت دور می کرد و دنبال گمنامی و کار خالصانه در راه رضای خداوند بود.

شهید فرهاد زاهد نخجیری، در25/11/1341 در روستای نخجیر کلایه از توابع لاهیجان چشم به دنیا گشود، وی دانشجوی رشته برق دانشگاه تبریز بود که همزمان به دفاع از وطن و لبیک به امام خمینی پرداخت و راهی جبهه های حق علیه باطل شد، شهید بزرگوار در 07/11/1365 در حالی که 24 سال بیشتر نداشت در عملیات کربلای 5 و در شلمچه دعوت حق را لبیک گفت.

راهش گرامی و پر رهرو باد.

کد خبر: 973076

وب گردی

وب گردی