تغییر موضع مدیران استقلال مقابل دروازه‌بان ناراضی

مسئولان باشگاه استقلال بعد از موضع گیری تند و تهدید به برخورد با دروازه بان آبی پوشان، تا حدی تغییر موضع داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، جنجال‌های ایجاد شده پیرامون جدایی‌طلبی دروازه‌بان نیمکت‌نشین تیم فوتبال استقلال هنوز فروکش نکرده است. با اوج گرفتن بعضی از اعتراضات پیرامون اتفاقاتی که برای سید حسین حسینی افتاد، مسئولان این باشگاه بعد از موضع گیری تند و تهدید به برخورد با گلر شیرازی و احضار او به کمیته انضباطی، تا حدی تغییر موضع دادند تا بحران‌های ایجاد شده به نحوی مدیریت شود.

با بازگشت وینفرد شفر با کاروان استقلال به تهران و صحبت‌هایی که سرمربی آلمانی با سران این باشگاه داشت، روند رسیدگی به اعتراضات سید حسین حسینی شکل دیگری به خود گرفت، گرچه همه چیز به پایان اردوی تیم ملی و بازگشت این بازیکن از اردو موکول شد.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از نشستی که با وینفرد شفر داشت، تصمیم گرفت با برگزاری جلسه میان سرمربی آلمانی و حسینی، سوءتفاهمات به وجود آمده را مسالمت‌آمیز حل و فصل کند.

به همین خاطر تلاش‌ها برای کشاندن سید حسین حسینی به ساختمان باشگاه برای برگزاری نشست با وینفرد شفر آغاز شد اما استقلالی ها در این راه به بن‌بست خوردند، چون هم حسینی باید در اردوی تیم ملی حاضر می‌شد و هم وینفرد شفر برای استراحت و تجدید دیدار با خانواده اش در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) و سفر به امارات قرار داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 973100

وب گردی

وب گردی