قاضی مغربی: دانشگاه مادران 150 دانشجو دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: دانشگاه مادران فضایی است که در آن علاوه بر کلاس‌های دانشگاهی، مهد کودک و خدمات مشاوره‌ای نیز وجود دارد. وظیفه خطیر مادری مانع رشد زنان کشور نخواهد بود.

دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در گفت‌‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تاسیس و راه اندازی اولین دانشگاه مادران در شهر ری گفت: دانشگاه مادران فضایی است که در آن علاوه بر کلاس‌های دانشگاهی، مهد کودک و خدمات مشاوره‌ای نیز وجود دارد. وظیفه خطیر مادری مانع رشد زنان کشور نخواهد بود. این نشان از ارزش دو چندان دانشگاه آزاد اسلامی برای مقام زن است.

وی افزود: در نزدیکی دانشگاه مادران شهرری مدرسه پسرانه سما وجود دارد و درصدد تاسیس مهدکودک در داخل فضای دانشگاه هستیم تا مادران بتوانند در کنار تحصیل به فرزندان خود رسیدگی داشته باشند و زمان حضور مادران در این دانشگاه از صبح خیلی زود یا حوالی غروب نخواهد بود. شرایط به گونه‌ای است که دانشجویان این دانشگاه که خانم‌ها و مادران هستند در زمان‌هایی به تحصیل بپردازند که به زندگی فردی و وظیفه خطیر مادری آنها صدمه‌‌‌ای وارد نشود.

قاضی مغربی یاد آورشد: تاسیس مجتمع مادران و الزامات آن در تمام استان‌ها پیگیری و به این ترتیب در دانشگاه آزاد اسلامی مادر بودن مانع درس خواندن نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه مادران 150 نفر دانشجو دارد که دارای محیطی به مساحت 6 هزار مترمربع است. تا تابستان امسال 5 هزار دانشجو در این مجتمع دانشگاهی وجود داشت که به واحد یادگار امام انتقال یافت و دانشگاه شهرری را به دانشگاه مادران اختصاص دادیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 973182

وب گردی

وب گردی