ساداتی نژاد: تیم فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم خلاق و پویایی است

سید جواد ساداتی نژاد گفت: برداشت من این است که تیم فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم خلاق و پویایی است که توانمندی و تجربه خوبی دارد.

سید جواد ساداتی نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص شعار دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان کنکور تا سال 1404 گفت: این شعار را آقای دکتر در کمیسیون آموزش و تحقیقات هم مطرح کردند و من در همان جا هم گفتم که شعار وقتی با چشم انداز بلند باشد خوب است؛ چراکه باعث تحرک و پویایی می شود.

وی افزود: شعاری در این سطح که دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان کنکور تبدیل شود، می تواند باعث تحرک شود؛ چراکه به عنوان یک قله، مشخص می کند که دانشگاه آزاد اسلامی به کجا می خواهد حرکت کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این هدف، به دانشگاه آزاد اسلامی ایده، تحرک، قدرت و پویایی می بخشد؛ اما برای اینکه بتواند به این سمت پیش برود، به برنامه احتیاج دارد و همچنین کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی باید بیشتر شود تا بتواند به نقطه مد نظر خود برسد.

وی گفت: برای آنکه کیفیت دانشگاه آزاد بیشتر شود و به آن نقطه مد نظر خود برسد، باید تمرکز بیشتری بر مسئله جذب هیأت علمی داشته باشد.

ساداتی نژاد ادامه داد: همچنین خدماتی که دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان خود ارائه می دهد، باید توسعه پیدا کند. این نکته تأثیر زیادی در ایجاد جذابیت برای دانشجو دارد و می تواند باعث شود که دانشجویان، این دانشگاه را به دانشگاه های دیگر ترجیح دهند.

وی افزود: وقتی که دانشجو می خواهد یک دانشگاهی را انتخاب کند، مؤلفه های مختلفی از جمله جایگاه و رتبه استادان آن دانشگاه، جایگاه دانشگاه در رتبه های بین المللی، خدماتی که آن دانشگاه به دانشجو های خود ارائه می دهد، تنوع رشته های آن دانشگاه و غیره را بررسی می کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع برداشت من این است که تیم فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم خلاق و پویایی است که توانمندی و تجربه خوبی را دارد. دکتر طهرانچی هم مدیر خوبی است و امیدوار هستیم که بتواند این شعار را محقق کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973191

وب گردی

وب گردی