واژگونی مینی‌بوس در بلوار آوینی/25  سرنشین به شدت مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت شدید تعداد زیادی از سرنشینان آن در بلوار آوینی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسکانیوز در مورد جزئیات حادثه برخورد شدید مینی بوس با یک دستگاه پراید گفت: ساعت 13:11 امروز واژگونی یک دستگاه خودرو در بلوار آوینی مقابل پمپ بنزین سلمان فارسی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه شامل دو گروه حریق و یک گروه نجات به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه مینی‌بوس که بیش از 25 نفر سرنشین - زن و مرد و کودک- داشت به دلیل نامشخصی با یک دستگاه پراید برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با تیر چراغ برق حاشیه راه به پمپ برق ورودی جایگاه پمپ گاز برخورد کرد و واژگون شد.

ملکی درمورد وضعیت حادثه دیدگان گفت: افراد زیادی در وضعیت بدی محبوس شده بودند و آتش‌نشانان به رهاسازی آنها پرداختند و نزدیک 15 نفری که توسط آتش‌نشانان خارج شدند همگی دچار مصدومیت‌های شدیدی شدند و در میان آنها چهار_| پنج کودک هم وجود داشت که به دلیل واژگونی خودرو به اطراف پرت شده بودند.

وی با اشاره به اینکه در محل حادثه هیچ کدام از سرنشینان فوت نکردند گفت: با این حال اما چند نفر دچار مصدومیت‌های شدیدی شدند و عوامل اورژانس نیز برخی از مصدوم‌ها را در محل درمان کردند و تعدادی از آنها را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

ملکی همچنین گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال ایمن سازی محل هستند و پس از آن، محل برای بررسی علت دقیق حادثه تحویل عوامل پلیس راهور خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973194

وب گردی

وب گردی