کانون بسیج اساتید واحد اهرتخریب شخصیتی  دکتر ولایتی را محکوم کرد

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با صدور بیانیه ای تخریب شخصیتی  دکتر ولایتی از سوی برخی غرض ورزان را محکوم کردند.

به گزارش ایسکانیوز، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با صدور بیانیه ای تخریب شخصیتی دکتر ولایتی از سوی برخی غرض ورزان محکوم کردند. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حمایت از آقای دکتر علی اکبر ولایتی
دکتر ولایتی در دیدار با رییس جمهور سوریه:
بی تردید محور مقاومت، پیروز خواهند بود
« دانشگاه، نقطه ی اساسی هر جامعه و کشوری است. اگر دانشگاه اصلاح بشود، آینده‌ی آن جامعه اصلاح خواهد شد. اگر دانشگاه فاسد بشود، سرنوشت آن جامعه فساد است. این فسادی که در دانشگاه فرض می‌کنیم،‌ ممکن است فساد اخلاقی باشد، یا فساد علمی. فساد علمی معنایش این است که در دانشگاه، نه معلم برای درس دادن و یاد دادن دلسوزی کند، نه متعلم و دانشجو برای یادگرفتن دلسوزی کند. نتیجه، بی سواد بار آمدن، بدفهمیدن و عدم رشد استعدادهاست. فساد اخلاقی معنایش این است آن که درس می خواند یا نمی‌خواند، از لحاظ اخلاقی، شرافت و شرف و غیرت و انگیزه و ایمان لازم را در خود پرورش ندهد. این هم نتیجه‌اش با شق اول یکی است؛‌ شاید هم گاهی بدتر».(مقام معظم رهبری)
اظهارات سخیف بعضی از غرض ورزان نسبت به شخصیتی که از سوی مقام عظمای ولایت پرچمدار تعمیق بخشیدن به ارزش های والای امام راحل، انقلاب اسلامی ایران و منویات معظم له در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از طلایه داران جبهه مقاومت منطقه می باشند ، نمی تواند چهره بزرگوار و یار دیرین بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را مخدوش نماید.
ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به کسانی که ناروا به ساحت جناب آقای دکتر ولایتی این چهره برجسته سیاسی – فرهنگی کشور تاخته اند اعلام می داریم که شخصیت جناب آقای دکتر ولایتی با محور مقاومت عجین شده و از طلائیه داران این عرصه می باشند و سوء تعبیر از فرمایشات این گنجینه و ذخیره انقلاب اسلامی ایران نوعی ظلم و تعدی به خدمات ارزشمند چندین دهه این بزرگوار می باشد یادمان نرفته زحماتی که در عرصه سیاست خارجی کشورمان مقتدرانه دربرابر قدرت های جهان متحمل شده و تمام قد از مواضع میهن اسلامی دفاع کرده و شانزده سال دیپلماسی روشن و صریح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان عرضه نموده است و اینک نیز در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی برخود وظیفه می دانیم از یار صدیق مقام معظم رهبری و یادگار شهیدانی که در اعتلای این نظام اسلامی جان فدا کردند حمایت قاطعانه خود را اعلام داریم و از کسانی که به نوعی آب در آسیاب دشمن ریخته و مواضع صریح استاد ولایتی را لکه دار می کنند برائت جوئیم و از خداوند منان انصاف و عاقبت به خیری را برای قلم به دستان ظاهر بین و طول عمر با برکت را بر دلاورمرد عرصه علم و سیاست مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 973206

وب گردی

وب گردی