دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد  توسط هیات علمی واحد اهر در هندوستان ارائه شد

دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیات علمی واحد اهر در هندوستان معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، عضو هیئت علمی واحد اهر که به عنوان سخنران تخصصی و کلیدی نشست بین المللی آب، انرژی و محیط زیست در اهداف توسعه پایدار کشور هندوستان شرکت کرده بود در سخنرانی خود به معرفی دستاوردهای علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مرتبط با این نشست پرداخت.
در این نشست بین المللی که از کشور های مختلف از جمله ایران، رومانی، بنگلادش، مالزی وبرخی دیگر کشورهای آسیایی حضور داشتند دکتر سید مهدی ثاقبیان با تشریح تخصصی و ارائه راهکارهایی در خصوص اسفاده بهینه از آب و انرژی در توسعه پایدار سخنرانی کردند که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
وی در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نشست علمی که بصورت بین المللی در شهرهای بوپال و بیلاسپور کشور هندوستان برگزار شد محققین از کشورهای مختلف آخرین تحقیقات و یافته های علمی و پژوهشی خود را به شرکت کنندگان ارائه کردند.
این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: دراین دو نشست علاوه بر جلسات وبحث های تخصصی و علمی، کارگاه های آموزشی با موضوعات آب، انرژی و محیط زیست برای توسعه پایدار از سوی محققین و اساتید منتخب حاضر دراین نشست ها برای شرکت کنندگان ارائه شد.
این پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: از دستاوردهای مهم این نشست، معرفی قابلیتهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام و رهاوردهای علمی و پژوهشی آن بود که از سوی نشریه این نشست، مجری و در سخنرانی اینجانب بصورت جامع و کامل برای مخاطبان ارائه شد.
این گزارش حاکیست: دکتر مهدی ثاقبیان با مدرک دکتری عمران گرایش سازه های هیدرولیکی دارای 5 مقاله ISIو 6 مقاله ISC و 5 مقاله علمی و پژوهشی و ازائه 14 مقاله در کنفرانس های بین المللی و ملی را در سوابق علمی و پزوهشی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973208

وب گردی

وب گردی