کنعانی مقدم : کمک های خود را به جبهه مقاومت ادامه خواهیم داد

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: پیوستن  به FATF تاثیری بر کمک های ایران به جبهه مقاومت نخواهد گذاشت.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره پیوستن ایران به کنوانسیون FATF و تاثیرات آن بر کمک به جبهه مقاومت اظهار داشت: پیوستن به کنوانسیون های بین المللی نظیر FATF، خواه و ناخواه محدودیت هایی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: موضوع عدم کمک به گروه های تروریستی به عنوان یک اصل در نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شده است؛ اما تعریف تروریسم از نگاه ما با تعریف غرب از تروریسم کاملا متفاوت است.

این کارشناس ادامه داد: گروه های آزادی بخش، گروه هایی که از کشورشان در برابر ظالمان دفاع می کنند، گروه هایی که در مقابل استکبار جهانی مقاومت می کنند و گروه هایی که در برابر تروریسم می ایستند، به هیچ وجه آن ها را تروریست نمی دانیم و به آن ها کمک خواهیم کرد. این وظیفه شرعی و عقلانی ماست.

کنعانی مقدم تصریح کرد: پیوستن به FATF تاثیری بر کمک های ایران به جبهه مقاومت نخواهد گذاشت و ما در چارچوب سازمان های آزادی بخش و گروه هایی که در برابر استکبار ایستادگی می کنند، کمک هایمان را ادامه خواهیم داد و هیچ محدودیتی برای این اقدام وجود نخواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: در لایحه CFT که اخیرا در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید ذکر کرده ایم که تعریف آمریکا از تروریسم و تعریف جمهوری اسلامی کاملا متفاوت است و ما به تعریف خودمان از تروریسم نسبت به این لایحه عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973209

وب گردی

وب گردی