برگزاری کارگاه آموزشی "بررسی مشکلات جانبازان در عرصه های ورزشی" 

اولین کارگاه آموزشی "بررسی مشکلات جانبازان در عرصه های ورزشی"  با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مجتمع ولایت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد تهران مرکز، به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی اولین کارگاه آموزشی "بررسی مشکلات جانبازان در عرصه های ورزشی" با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مجتمع ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، در این کارگاه دکتر متین همایی فرمانده بسیج اساتید دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی واحد تهران مرکزی در خصوص ورزش های جانبازان و مشکلات پیش روی آنها در عرصه های ملی و بین المللی سخنانی ایراد کرد و پس از بحث و تبادل نظر در کارگاه راهکارهای ویژه ای در این زمینه پیشنهاد شد.

طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی و استان تهران در گفتگویی کوتاه با تاکید بر لزوم اهمیت حضور جانبازان در عرصه های مختلف ورزشی گفت: تمام موفقیت های ایران اسلامی مرهون زحمات شهدا و جانبازان و خانواده هایشان است و ما هرچه برای این قشر از جامعه کار انجام دهیم هرگز نمی توانیم ذره ای از فداکاری های این عزیزان را جیران نمائیم.

وی در ادامه از دانشجویان و نخبگان در خصوص ارائه پیشنهادات علمی در قالب استارت آپ در ورزش، بویژه ورزش جانبازان درخواست همکاری داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 973231

وب گردی

وب گردی