سلطانی‌فر: حق مردم ایران است پرسپولیس را در فینال آسیا ببینند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تجربه نشان داده ما مردم روزهای سخت و دشوار هستیم و شما این وضعیت را در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد دیدید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه قهرمانی وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان ذیربط آماده سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نماینده همه کشور است و حق فوتبال و مردم ایران است که نماینده کشورشان در فینال آسیا حاضر باشد. تجربه نشان داده ما مردم روزهای سخت و دشوار هستیم و شما این وضعیت را در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد دیدید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید تمام امکانات لازم برای میزبانی شایسته بازی برگشت و انشاالله فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود و در واقع شرایطی را مهیا کنیم که ورزشگاه آزادی آماده یک جشن ملی باشد.

سلطانی‌فر درباره حضور تماشاگران و حمایت از نماینده ایران در بازی برگشت مقابل السد گفت: بازی بسیار ‌دشواری پیش‌رو داریم و حضور صد هزار تماشاگر پرشور در روز بازی مقابل السد عامل مهمی در موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش و فوتبال ایران است.

وی درباره امکان حضور خانواده‌ها در بازی برگشت مقابل السد و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شخصا علاقمند هستم که خانواده‌ها در روز بازی با السد و انشاالله فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

سلطانی‌فر از همه مدیران فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری خواست تمام اهتمام خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای میزبانی در بازی برگشت نیمه نهایی و انشاالله فینال آسیا به کار ببندند و همه منابع و اعتبارات لازم را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 973285

وب گردی

وب گردی