نهاد مختلف در اعزام دانشجویان به پیاده روی اربعین مشارکت کنند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به محدودیت های مالی خواستار مشارکت و همکاری نهادهای فرهنگی و اجتماعی در اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به پیاده‌روی اربعین شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، عزیز حبیبی در جلسه هماهنگی اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین افزود: دانشگاه‌ها با محدودیت‌های مالی مواجه هستند و باید برای مدیریت بهتر امور در هزینه‌های مختلف صرفه‌جویی کنند بنابراین برای اعزام دانشجویان به این اجتماع عظیم حسینی نیاز به یاری و مساعدت نهادهای مختلف دارند.

وی اضافه کرد: باید در این اعزام با صرفه جویی، کمک‌هزینه‌ای در حد وسع دانشگاه‌ها به دانشجویان پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه اکثر برنامه‌های فرهنگی به‌نوعی با ارزش‌های دینی و انقلابی در ارتباط هستند، ادامه داد: بسیج چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان بعد از آن نشان داده است که با حداقل هزینه‌ها، بهترین کارها را انجام داده است بنابراین انتظار می‌رود در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین حسینی هم تا حد امکان هزینه‌ها را کاهش دهند.

پرویز پرزور سرپرست ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: سال گذشته این سفر حدود ۱۰ روزه بود که با هزینه ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانشجو انجام شد که امسال طبق پیش بینی های انجام شده این مبلغ حدود ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973294

وب گردی

وب گردی