خونگیری  با سرنگ مشترک از دانش‌آموزان  تاکستانی /سه نفر بازداشت شدند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سه نفر از عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه‌ای که حادثه خونگیری مشکوک در‌آن انجام شد بازداشت شدند.

به گزارش ایسکانیوز حسین بی نیاز گفت: درپی حادثه‌ای که روز چهارشنبه برای یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر تاکستان رخ داد و براساس آن فردی با ورود به مدرسه اقدام به تست خون دانش‌آموزان با استفاده از سرنگ مشترک کرد، سه نفر از عوامل این مدرسه برای انجام بازجویی‌های بیشتر بازداشت شدند.

وی افزود: مدیر، معاون آموزشی و مربی بهداشت مدرسه بازداشت شده‌اند تا بازجویی‌های بیشتری انجام شود. عوامل مدرسه نباید به این سادگی فردی را که هیچ نامه‌ای از آموزش و پرورش نداشت به مدرسه راه می‌دادند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فردی که وارد مدرسه شده و اقدام به تست قند خون 30 نفر از دانش‌آموزان دختر کرده است، پسر جوان 17 ساله‌ای بود که به نظر می‌رسد با یکی از دانش‌آموزان آشنا بود.

بی‌نیاز بیان کرد: این فرد مجوزهای مربوطه از جمله کارت هلال احمر را جعل کرده و با پوشیدن کاور جمعیت هلال احمر وارد مدرسه شد. البته طبق اعلام مرکز بهداشت تاکستان، دانش آموزان مورد بررسی‌های دقیق قرار گرفته و خوشبختانه هیچ کدام براثر این حادثه دچار مشکل و بیماری نشدند.

وی گفت: هم اکنون مشکل اصلی این است که چرا عوامل مدرسه به این آسانی اجازه ورود این فرد را به حریم مدرسه داده و از آموزش و پرورش منطقه استعلام لازم را انجام نداده‌اند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش در پایان تأکید کرد: مدیر این مدرسه که جزو مدارس وابسته به آموزش و پرورش است هم اکنون از کار تعلیق شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 973313

وب گردی

وب گردی