حمایت از برنامه های همایش قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت

سازمان‎ها و ارگان‎های مرتبط برای همراهی با برنامه‎های همایش بین المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، جلسه شورای سیاستگذاری همایش قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت، جلسه هم اندیشی با اعضاء هیات علمی واحد چابهار و دیدار با دانشجویان این واحد دانشگاهی با حضور مدیرعامل خبرگزاری ایسکاهنیوز، دکتر رضا واعظی و مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، دکتر محمدامین ایمانجانی، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دکتر سلطانعلی میر برگزار شد.

در جلسه شورای سیاست‎گذاری قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از روند برنامه‎های علمی، پژوهشی و اطلاع‎رسانی این همایش ارائه کرد و مسئولین سازمان‎ها و ارگان‎های مرتبط و معتمدین شهرستان چابهار برای همراهی با برنامه‎های این همایش بین‌المللی اعلام آمادگی کردند.

در حاشیه این جلسه دو نفر از خیرین شهرستان چابهار دو دستگاه خودرو به واحد بین‎الملل چابهار اهدا کردند.

در بخش دیگری از برنامه‎های سفر به چابهار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه هم اندیشی با اعضاء هیات علمی این واحد دانشگاهی حضور بهم رساند و پیرامون مسائل علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر: 973428

وب گردی

وب گردی