تاثیر  نمایشگاه‌های تخصصی هدفمند بر صنعت بانکداری و پرداخت

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک هونام در مورد تاثیر نمایشگاه‌های تخصصی گفت: چنانچه برگزاری اینگونه رویدادها با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با هدف به نمایش در آوردن محصولات و خدمات شرکت‌کنندگان و نه صرفا کسب درآمد برای برگزارکنندگان آنها صورت پذیرد، می‌تواند تاثیر بسزایی بر صنعت بانکداری و پرداخت کشور داشته باشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حامد احمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران افزود: برای تاثیرگذاری بیشتر نمایشگاه‌های تخصصی، محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان باید با ماهیت و عنوان رویداد همخوانی داشته باشد و اطلاع‌رسانی مناسبی نیز در مورد آن برای افراد متخصص در این حوزه صورت پذیرد.

او با اشاره به اینکه بخش خصوصی در اجرای چنین رویدادهایی موفق‌تر است گفت: بخش دولتی باید در نقش بسترساز و نظارت‌کننده بر حسن اجرای نمایشگاه نقش‌آفرینی و امور دیگر را به بخش خصوصی واگذار کند.
احمدی با اشاره به حضور شرکت تجارت الکترونیک هونام در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، بیان کرد: با وجود اینکه این شرکت برای نخستین بار به رویداد ITE می‌آید، هدف ما حضوری پر رنگ و متفاوت است؛ «هونام» در نظر دارد که در این نمایشگاه از یک مدل دستگاه کارت‌خوان هوشمند، یک مدل پایانه فروشگاهی هوشمند و متفاوت و البته یک دستگاه کارت‌خوان جیبی (MPOS) رونمایی کند.
ITE 2018، 22 تا 24 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
کد خبر: 973478

وب گردی

وب گردی