کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدا در طول اجرای طرح اربعین تشدید می شود

رئیس‌ پلیس راه با بیان این مطلب که تمام نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس از 28 مهر تا پایان طرح در آماده‌باش کامل هستند، گفت: کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدا در طول اجرای طرح اربعین تشدید می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی گفت: در سال گذشته تردد در مرز مهران مانند سال قبل بود ولی در مرز شلمچه و چذابه افزایش ترددها را شاهد بودیم.

رئیس‌ پلیس راه با بیان اینکه حوادث رانندگی در اربعین سال گذشته کاهش داشت، تصریح کرد: تمام عملیات‌های عمرانی از 28 مهر تا 14 آبان در استان‌های درگیر از جمله خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان ممنوع است.

این مقام ارشد پلیس راهور اعلام کرد: صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل و نقل بجز حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی ممنوع است.

سردار حمیدی با اعلام این مطلب که کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدا در طول طرح اربعین تشدید خواهد شد، افزود: تردد خودروهای ترانزیت در زمان اجرای طرح اربعین از سه مرز غربی ممنوع بوده؛ همچنین مرخصی برای تاکسی‌های ون و سایر تاکسی‌های شهری از 28 مهر تا 14 آبان ممنوع است.

رئیس‌ پلیس راه با اعلام این مطلب که تمام نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس از 28 مهر تا پایان طرح در آماده‌باش کامل هستند گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری فاقد مجوز اجازه تردد در نقاط مرزی را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973537

وب گردی

وب گردی