در دانشگاه آزاد اسلامی به مدیران جهادی نیاز داریم

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: امروز در دانشگاه آزاد اسلامی  به مدیران جهادی نیاز داریم.

به گزارش ایسکانیوز از واحد رشت، اردوی چهار روزه آموزشی - تشکیلاتی تشکل های سیاسی اسلامی دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه این مراسم گفت: استقبال از فعالیت های سیاسی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر زیاد شده و معتقدم هر چه قدر نسبت به توسعه کمی و کیفی کانون های تشکل های سیاسی و فرهنگی همت کنیم، در زمینه فعال کردن روحیه فرهنگی در دانشگاه موفق بوده و آینده خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

صفوی اظهار امیدواری کرد: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی که همه از نیروهای ارزشی هستند، بتوانند با کار شبانه روزی در تحقق آرمانها و مطالبات مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق باشند.

وی تاکید کرد: سیاست های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتخاب مدیران متخصص، مجرب و ارزشی خوب است و اگر غیر از این باشد مانع حرکت با شتاب دانشگاه به سوی اهداف کمی و کیفی آن می شود چرا که ما امروز در دانشگاه آزاد اسلامی به مدیران جهادی نیاز داریم که دانشگاه را از حالت رخوت چه در حوزه علمی و چه در حوزه سیاسی نجات دهند تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در تراز انقلاب اسلامی ظاهر شده و در صدر دانشگاههای کشور و منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973543

وب گردی

وب گردی