البسه ورزشی ایرانی با کیفیت برای ورزشکاران تولید می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از روز (21 مهر ماه) افتتاح شده و تا روز سه شنبه ادامه دارد. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از روز گذشته (شنبه 21 مهر ماه) افتتاح شده و تا روز سه شنبه پیگیری می شود. در روز افتتاحیه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان از این نمایشگاه دیدن کرد و امروز (یکشنبه) هم پیشکسوتان ورزش مانند از غرفه های مختلف بازید کردند.

در این نمایشگاه، شرکت های مختلف آخرین دستاوردهای خود در زمینه علوم و فناوری ورزشی را به نمایش می گذارند. شرکتی هم در این نمایشگاه حضور دارد که با وجود تحریم ها در تلاش است لباس های ورزشی با کیفیت داخلی تولید کند و در این زمینه به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرده است. گروه ورزشی بادی کرو از الیاف داخلی برای تولید پوشاک ورزشی استفاده کرده و طراحان ایرانی را به کشورهای مختلف فرستاده تا با آخرین متد روز دنیا آشنا شوند.

هر چند این شرکت در زمینه چاپ سه بعدی روی لباس ها با مشکل مواجه شده و نتوانسته دستگاهی برای چاپ طرح های مورد نظر خود در ایران پیدا کند اما در تلاش است این مشکل را نیز حل کرده و لباس های ورزشی صددرصد ایرانی به دست ورزشکاران و ورزش دوستان برساند.

همچنین کلینیک ورزشی این گروه با فراهم کردن جدیدترین امکانات و استفاده از مربیان و متخصصان علوم ورزشی سعی دارد برنامه تمرینی و غذایی مناسبی به مردم ارائه دهد. همچنین اپلیکیشنی طراحی شده تا ورزشکاران حرفه ای و حتی مردم عادی بتوانند به راحتی با مربیان و متخصصان ارتباط برقرار کنند و از آسیب دیدگی های ناشی از تغذیه نامناسب و تمرین غیر اصولی جلوگیری کنند.

شاهین نیری، مدیرعامل شرکت شاهین خاورمیانه در این باره گفت: یکی از مهم ترین راه هایی که می تواند نشاط را به جامعه بازگرداند، ورزش است. ما هم در تلاشیم ورزش و دسترسی به بهترین مربیان را برای مردم آسان کنیم تا جامعه ای با نشاط و پویا داشته باشیم. همچنین حمایت از تولید ملی در سرلوحه کار ما قرار دارد و تمام توان خود را به کار گرفته ایم البسه ای با کیفیت در ایران تولید کنیم و قدم های مهمی نیز در این راستا برداشته ایم.

مرتضی اویسی، قهرمان بدنسازی جهان، محمد نعیمی، قهرمان رشته رزمی MMA و چندین و چند ورزشکار دیگر از جمله چند بانوی ورزشکار در حال حاضر با همراهی این گروه ورزشی در مسابقات مختلف شرکت کرده و عناوینی هم کسب کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973613

وب گردی

وب گردی