مقاومت سارق خودرو درحین فرار باعث مرگ فرزندش شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر از مرگ فرزند یک سارق خودرو در حین فرار از دست ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ محمدرضا اصلانی گفت: عصر روز شنبه یک فقره سرقت خودرو به پلیس شهرستان و نیروهای در حال گشت گزارش شد و عملیات ماموران انتظامی برای شناسایی خودرو مسروقه، مهار و جلوگیری از خروج سارق از منطقه آغاز شد.
فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با شناسایی خودرو مسروقه در حوالی میدان جمهوری اسلامی آزادشهر، دستور توقف به راننده داده شد که متهم با دیدن پلیس و بدون توجه به دستور ایست، به سمت خارج شهر گریخت.
وی گفت: نیروهای انتظامی مکررا با ابلاغ دستور ایست خواستار توقف خودروی مسروقه بودند که با بی توجهی سارق روبرو شدند و از همین رو با توجه به قانون به کارگیری سلاح، به صورت تیر هوایی شلیک صورت گرفت و متهم نیز از مسیر فرار خود از جاده را به سوی زمین های کشاورزی تغییرداد.
سرهنگ اصلانی بیان کرد: پلیس به منظور متوقف کردن خودرو به سوی لاستیک خودرو شلیک کرد که گلوله پس از اصابت به صندوق عقب و گذشتن از آن به فرزند متهم فراری که در صندلی عقب نشسته بودند، اصابت می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر افزود: فرزند متهم که در این حادثه بشدت مجروح شده بود سریعا به بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه به دلیل شدت جراحات درگذشت.
شهرستان 96 هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 973653

وب گردی

وب گردی