جدول باکس آفیس چین/ هجوم کمدی ها به گیشه سینما

فیلم تریلر جنایی «پروژه گوتنبرگ» برای دومین هفته پیاپی با فروش ۲۰ میلیون دلاری در صدر فهرست باکس‌آفیس چین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم تریلر جنایی «پروژه گوتنبرگ» برای دومین هفته پیاپی با فروش ۲۰ میلیون دلاری در صدر فهرست باکس‌آفیس چین قرار گرفت.

گوتنبرگ با بازی «آرون کِووک» و «چو یون فت» در سومین هفته اکران خود ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش داشت. این فیلم با کاهش فروش ۴۵ درصدی نسبت به هفته قبل، در مجموع ۱۵ روز اکران ۱۳۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

2) «گم شده، پیدا شده»

فیلم «گم شده، پیدا شده» نسبت به هفته اول اکران، خود را بالا کشید و با فروش ۷ میلیون و ۹۷۰ هزار دلار جایگاه خود را به مکان دوم ارتقاء بخشید. این فیلم در مجموع ۱۰ روز اکران ۲۲ میلیون دلار کسب کرد.

3) «سایه»

مکان سوم اما به فیلم «سایه» رسید که با اُفت ۵۴ درصدی به مکان سوم سقوط کرد. این فیلم پس از ۱۵ روز اکران ۸۰ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش داشت.

4) «سکسکه»

کمدی هندی تازه اکران شده «سکسکه» با ۴ میلیون و ۲۰ هزار دلار در جایگاه چهارم باکس‌آفیس کشور چین جای گرفت. «رانی موخِرجی» در این فیلم در نقش زنی است که به سندروم تورِت(بیماری تیک عصبی غیر ارادی) مبتلا شده است. این فیلم ابتدا در ماه مارس میلادی(اسفندماه) در کشور هندوستان اکران شد.

5) «سلام خانم پول»

کمدی چینی «سلام خانم پول» ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار فروش در جایگاه پنج ایستاد و در مجموع ۱۵ روز اکران ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار کسب کرد.

6)«هیکل‌های گنده»

فیلم کمدی اکشن «هیکل‌های گنده» با ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار در مکان ششم جای گرفت. مجموع فروش این فیلم ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بود.

7) «به اندازه یک رودخانه برایم گریه کن»

مکان هفتم هم به فیلم درام عاشقانه «به اندازه یک رودخانه برایم گریه کن» با فروش ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار دلار رسید. این فیلم در مجموع ۴۷ میلیون دلار فروش داشت.

8) «تیتان»

مکان هشتم به فیلم «تیتان» که دارای بالاترین رنکینگ فیلم انگلیسی زبان بود، با ۱ میلیون و ۷۴۰ هزار دلار رسید که تنها ۳ روز از اکران آن می‌گذرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973667

وب گردی

وب گردی