پشت پرده حضور میهمان جنجالی برنامه «حالا خورشید»/ پولدار؛ اما بی پول

حضور میهمان برنامه حالا خورشید در شبکه سه سیما حاشیه هایی را در برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چند روز پیش حالا خورشید جوانی را به عنوان میهمان به برنامه دعوت کرده بود که این دانشجو اعلام کرد رفته گری می کند و پرداخت تمام هزینه های زندگی به عهده خودش است.

مسلم نجفی دانشجوی دکترای عمران واحد دانشگاه آزاد اسلامی اراک بوده که علاوه بر شهرداری در دانشگاه آزاد اسلامی هم تدریس کرده و از واحد کرمانشاه حق التدریس دریافت می کند.

حضور این دانشجو باعث شد تا ذهن ها درگیر این شخص شود که چه طور با حقوق پاکبانی مخارج تحصیل خود را پرداخت می کند. در ادامه صحبت هایی با این دانشجو انجام داده ایم تا نقاط تیره و تاریک این موضوع روشن شود.

مسلم نجفی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اصلی ترین مشکل استان کرمانشاه گفت: ابتدا باید از شورای شهر ایراد گرفت افراد غیر مرتبط با شهرداری، مسائل شهری و عمران در راس کار قراردارند. انتخاب شهردار زیر نظر پرسنل شورای شهر انجام می شود و همین موضوع از اصلی ترین مشکلات محسوب می شود.

وی افزود: باید کسانی باشند که با مسائل آشنا باشند و مرتبط با موضوعات شهری باشند تا به استان کمک کنند.

نجفی با اشاره به شرایط کاری در شهرداری استان کرمانشاه گفت: شهرداری شرایط کاری دارد و از 4 گروه تشکیل شده است که من روز مزد هستم. از این نیروها عده ای آشنا و پارتی داشتند و توانستند در بخش اداری استخدام شده و فعالیت کنند. البته این نفرات قرارداد رسمی ندارند اما با همان روز مزدی در حوزه اداری کاران را آغاز کرده اند.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حضور برادرش در معاونت شهرداری استان اظهار داشت: برادرم مسوول معاونت خدمات شهرداری است و کارهای خدماتی به عهده او است. خدا را شاهد می گیرم لیست حقوق ها مشخص بوده و هیچ امتیازی از برادرم نگرفته ام و حق کسی را ضایع نکرده است. اگر 80 میلیون ایران پشت من باشند برادرم مخالفم است.

نجفی عنوان کرد: عده ای خرده گرفتند که چرا بینی ام را عمل کرده ام و یا ظاهر مناسبی داشته ام اما این دلیل نمی شود یک شخص را قضاوت کنند و اگر کسی هم مشکلی داشته باشد می تواند از اطرافیان خود کمک بگیرد.

وی تصریح کرد: نه ماشین دارم نه چیزی به اسم من است. از روز اول هم نگفتم که وضعیت مالی بدی دارم. تنها جایی که از من حمایت کرده دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از مسوولان تشکر ویژه ای می کنم.

خبرنگار: علیرضا گل بابازاده

انتهای پیام/

کد خبر: 973785

وب گردی

وب گردی